Gå til innhold

Sony Xperia 1


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du skeptisk til størrelsen så har du 14 dagers angrefrist ved kjøp på nett.

Var på en en Telenor-sjappe og tittet på den i dag. Skal nok være håndterbar, men ganske lang ja. 

 

Fant også ut at den ikke har trådløs lading(!), så da kan den uansett være uaktell - men har litt lyst på hodetelefonene :) 

Lenke til kommentar

Vurderer denne meget sterkt selv, men litt uro rundt størrelsen (har en Galaxy S8 nå).

 

Telenor er også med på denne kampanjen, men der får du xm3 med gratis (dog, kan tenkes i sammenheng med abo osv at kostnaden er likt overalt)

 

Hos Telenor koster den 9.999 uten abo. med hodetelefoner inkludert. Hos de andre koster den 9.490 uten og 9.990 med WH-1000XM3 så at du får de med gratis kan vel diskuteres.  :)

Lenke til kommentar

S10 plus er vel den som det er naturlig å sammenligne med? 

Mulig.

 

Men lett skal det ikke være. Elkjøp hiver seg på og lanserer tilbud på S10 med Bose QC35 på kjøpet :-/ 

 

Nå er jo en av grunnene til at jeg ønsker å bytte bort Samsung, den hersens Bixby knappen! ...så jeg må nok tåle høyden til Xperia 1 lell :) 

Lenke til kommentar

Mulig.

 

Men lett skal det ikke være. Elkjøp hiver seg på og lanserer tilbud på S10 med Bose QC35 på kjøpet :-/

 

Nå er jo en av grunnene til at jeg ønsker å bytte bort Samsung, den hersens Bixby knappen! ...så jeg må nok tåle høyden til Xperia 1 lell :)

Deaktiver knappen, eller remap den til å gjøre noe annet.

 

Eller fysisk riv den bort med en tang, om knappen er alt du irriterer deg over med Samsung :p

Lenke til kommentar

Deaktiver knappen, eller remap den til å gjøre noe annet.

 

Eller fysisk riv den bort med en tang, om knappen er alt du irriterer deg over med Samsung :p

Ok, er det noe man nå kan gjøre? Tidligere måtte det root til

 

Forøvrig er selve bloatware Bixby også en grunn til å skifte ;) 

Endret av Chivas
Lenke til kommentar

Jeg ville aldri kjøpt noe fra Samsung. Hele huset kan jo brenne ned. Aldri hørt at noe slikt har skjedd med en telefon fra Sony.

Kanskje mindre batteri men jeg er temmelig sikker på at Xperia 1 holder lengre allikevel.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156984321515781&set=pcb.10156984321575781&type=3&__tn__=HH-R&eid=ARBrE7G1JJHMEoxKWdnyqMldM_6g2A0kyLRnHG-5DeuAA8R05lZykevPbd4147orVq2YQKgj9GLZE_eL

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri kjøpt noe fra Samsung. Hele huset kan jo brenne ned. Aldri hørt at noe slikt har skjedd med en telefon fra Sony.

Kanskje mindre batteri men jeg er temmelig sikker på at Xperia 1 holder lengre allikevel.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156984321515781&set=pcb.10156984321575781&type=3&__tn__=HH-R&eid=ARBrE7G1JJHMEoxKWdnyqMldM_6g2A0kyLRnHG-5DeuAA8R05lZykevPbd4147orVq2YQKgj9GLZE_eL

Batteriene til Samsung er trygge... De hadde problemer med en modell og de stoppet den før de fleste fikk den og tok det ganske bra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg ville aldri kjøpt noe fra Samsung. Hele huset kan jo brenne ned. Aldri hørt at noe slikt har skjedd med en telefon fra Sony.

Kanskje mindre batteri men jeg er temmelig sikker på at Xperia 1 holder lengre allikevel.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156984321515781&set=pcb.10156984321575781&type=3&__tn__=HH-R&eid=ARBrE7G1JJHMEoxKWdnyqMldM_6g2A0kyLRnHG-5DeuAA8R05lZykevPbd4147orVq2YQKgj9GLZE_eL

Men det samme har faktisk skjedd med Sony,
Lenke til kommentar

Jeg ville aldri kjøpt noe fra Samsung. Hele huset kan jo brenne ned. Aldri hørt at noe slikt har skjedd med en telefon fra Sony.

Kanskje mindre batteri men jeg er temmelig sikker på at Xperia 1 holder lengre allikevel.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156984321515781&set=pcb.10156984321575781&type=3&__tn__=HH-R&eid=ARBrE7G1JJHMEoxKWdnyqMldM_6g2A0kyLRnHG-5DeuAA8R05lZykevPbd4147orVq2YQKgj9GLZE_eL

 

Sikkert flere Mercedeser som har brunnet og...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...