Gå til innhold

Sony Xperia 1


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 4/25/2020 at 3:39 PM, Chivas said:

At de bedrer seg kan man ha lit til, men legger man til grunn at de etter et år med Xperia 1 fortsatt ikke har fikset problemer med fingeravtrykk, bør man vel være litt forsiktig med optimismen. 

Idag forsvant fingeravtrykk igjen på telefonen :(

Hadde Xperia 1 men byttet til Xperia 5 pga. størrelsen. Min erfaring er at fingeravtrykkleseren fungerer klart bedre og raskere på Xperia 5. Kan også lønne seg å rense leseren grundig en gang i blant.

Sony anbefaler også å restarte telefonen en gang i blant (har fått opp melding om at den bør restartes etter ei viss tid). Har hatt et par småproblemer (kameraet crashet et par ganger og alle videoer gikk i slow-motion) og det forsvant etter en restart.

10 hours ago, Sharpings said:

Datteren min hadde samme problem med sin XZ1, men med Wifi som sluttet å funke. Nå 3-4 år senere ser jeg at forumbrukere på Sonys forum fortsatt klager på at dette ikke er fikset. Så jeg er skeptisk til at Sony bryr seg nevneverdig etter at de har fått pengene dine.

Hadde også litt problemer med Wi-Fi som forsvant noen sekunder en gang i blant på en Xperia. Det var en litt eldre modell enn XZ1. Har ihvertfall hatt flere Sony telefoner etter dette og har aldri hatt Wi-Fi problemer med noen av de.

Lenke til kommentar
Trond HB skrev (På 26.4.2020 den 21.16):

 

Hadde også litt problemer med Wi-Fi som forsvant noen sekunder en gang i blant på en Xperia. Det var en litt eldre modell enn XZ1. Har ihvertfall hatt flere Sony telefoner etter dette og har aldri hatt Wi-Fi problemer med noen av de.

Her var det ikke at det forsvant i noen sekunder dessverre. Måtte restarte telefonen igjen for å få tilbake WiFi. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...