Gå til innhold

Headset PS4


HeiHello1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller på PS4, og har lyst på surround lyd til hodetelefonene mine. Derfor lurer jeg på hva som er det beste valget av HyperX Cloud ll gaming headset og HyperX Cloud 7.1 USB lydkort? Sistnevnte er ikke et headset, men et USB lydkort som kobles gjennom 3.5 mm til hodetelerfoner. 

Har nemlig gode hodetelefoner fra før av (Sony WH-1000XM2), så hvis lydkortet fungerer bra, så går jeg for det.

Takk for svar

Endret av HeiHello1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

HyperX har elendig virtual surround sound. Kjøp noe med SBX Pro Studio, f.eks. Creative Sound BlasterX G6, eller Dolby Headphone, f.eks. Astro MixAmp Pro TR. Jeg anbefaler Sivga SV007 for hodetelefon og V-MODA BoomPro for mikrofon. SV007 kan kjøpes på aliexpress.com hvor det er gratis frakt og ingen MVA og fortollingsgebyr da selgere i Kina / Hong Kong skriver veldig lav verdi på varer. 

 

Andre populære hodetelefoner på Head-Fi, /r/Headphones og andre audioforumer:

  • Audio-Technica ATH-AD500X
  • Audio-Technica ATH-AD700X
  • Audio-Technica ATH-AD900X
  • Beyerdynamic DT770
  • Beyerdynamic DT880
  • Beyerdynamic DT990
  • Massdrop x Sennheiser HD58X Jubilee
  • Monoprice Modern Retro
  • Samson SR850
  • Sennheiser Game One (headset)
  • Sennheiser Game Zero (headset)
  • Sennheiser HD558/HD579
  • Sennheiser HD598 SR / HD599
  • Superlux HD662 EVO
  • Superlux HD668B
  • Superlux HD681 EVO
  • Superlux HD669
  • Takstar Pro 82

Disse passer ikke sammen med BoomPro, men du kan feste en Antlion ModMic eller Massdrop Minimic på dem, noe som er veldig lett.

Endret av Tacanacy
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

For en som meg som ikke skjønner stort i denne jungelen, hva er et godt headset med god lyd og god mikrofon? 

Akkurat nå har jeg astro A50 og liker det veldig godt, i hovedsak på grunn av at balansen mellom f.eks spillyd og prat er lett å justere, og at putene er kledd i stoff. Det eneste jeg ikke liker er vekten.

Grunnen til at jeg bytter headset er fordi dette begynner å bli utslitt og det virker ikke som det skal lenger.

Så tilbake til spørsmålet, hva er et godt headsett med lignende kvaliteter som astro, men lavere vekt? Finnes det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...