Gå til innhold

Lagde 3D-hode for å lure ansiktsgjenning – Bare iPhone som ikke lot seg lure


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal få lov å ha troen din i fred, og som sagt, du beviste atter en gang at du ikke er blant de smarteste da du for ett øyeblikk siden svarte han som har blokkert deg, og du brukte ordet DU flere ganger til han, du skjønte selv ikke noe så enkelt at han faktisk ikke leser hva du skriver, og det nytter ikke at du bytter nick hele tiden, du blir lett avslørt. Ha en fin kveld og God Jul.

Skal få leve i fantasien din du ja?

 

Du er ikke blandt de smarteste som tror at man kan blokkere folk på diskusjon.no nei.. Man kan velge å ignorere men eksisterer ingen valg for blokkering?

 

Bytter nick hele tiden? Har byttet nick 1 gang siden jeg opprettet kontoen for evigheter siden..

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du ser jeg

Lenke til kommentar

Du har ikke kommet med noe fakta. Du bare skriver piss som du ikke har noen form for bevis på. Absolutt ingen her som tar deg seriøst eller tror på noe som helst du skriver.

Ifølge deg og ett par andre A9pøe evangelister...

Les deg litt opp du før du kommer med antagelser?

Neida.. Ikke noen andre som har sagt det samme i det heletatt..? Så flott Apple-evangelistene er så blinde.

 

*ignored*

Lenke til kommentar

Ifølge deg og ett par andre A9pøe evangelister...

Les deg litt opp du før du kommer med antagelser

Neida.. Ikke noen andre som har sagt det samme i det heletatt.. Så flott Apple-evangelistene er så blinde.

 

*ignored*

Jeg er ikke en fanboy for noe merke? Jeg bare kommenterer at du skriver piss hele tiden som ingen bryr seg om. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen iPhone mann men akkurat til annsiktsgjenkjennign er Apple overlegne. Samsungen min sliter noe voldsomt. Spesielt i mørke. Ubrukelig da.

 

Så banken min sa at du kan betale regninger nå ved å bruke faceid så da går jeg ut ifra at det er ganske sikkert. Imponerende uansett

Er de det? Huawei bruker jo samme teknologi i sin Mate 20. Du sammenligner med Samsung, men de mangler mye HW som Apple har. Selvfølgelig er de bedre. Og de har vært best til Mate 20, men jeg har ikke sett noen teste Apple sin løsning mot Huawei sin. Så det å hevde den er overlegen uten å sjekke konkurrenten som har kommet med det samme er jo ikke akkurat helt mulig å gjøre. Du kan si den er overlegen Samsung sin løsning, men så har jo aldri Samsung hevdet deres løsning fungerer i hverken alle forhold eller er sikker.

 

Samsung sin fingeravtrykkløsning er på sin side overlegen Apple sin. De har valgt ulike løsninger for sikkerhet. Den ene er god på det ene, andre god på det andre. Eneste som virker å være god på begge er jo faktisk Huawei.

 

Å joda, Apple lar deg skru ned sikkerheten.

 

I innstillinger kan man deaktivere "Krev øyekontakt for Face ID"

Og under den står dette.

"For ytterligere sikkerhet sjekker TrueDepht-kameraet at du ser på iPhonen før den låses opp. Noen typer solbriller kan hindre denne verifiseringen."

 

Mange synsere her tydeligvis...

Face ID har ikke Iris scanning. Øyekontakt er QoL innstilling, det har ingenting med sikkerhet å gjøre.Så du kan egentlig slutte å projisere over på meg. Spesielt når du helt klart ikke har peiling på hvordan løsningen fungerer selv.

Lenke til kommentar

Er de det? Huawei bruker jo samme teknologi i sin Mate 20. Du sammenligner med Samsung, men de mangler mye HW som Apple har. Selvfølgelig er de bedre. Og de har vært best til Mate 20, men jeg har ikke sett noen teste Apple sin løsning mot Huawei sin. Så det å hevde den er overlegen uten å sjekke konkurrenten som har kommet med det samme er jo ikke akkurat helt mulig å gjøre. Du kan si den er overlegen Samsung sin løsning, men så har jo aldri Samsung hevdet deres løsning fungerer i hverken alle forhold eller er sikker.

 

Samsung sin fingeravtrykkløsning er på sin side overlegen Apple sin. De har valgt ulike løsninger for sikkerhet. Den ene er god på det ene, andre god på det andre. Eneste som virker å være god på begge er jo faktisk Huawei.

 

Face ID har ikke Iris scanning. Øyekontakt er QoL innstilling, det har ingenting med sikkerhet å gjøre.Så du kan egentlig slutte å projisere over på meg. Spesielt når du helt klart ikke har peiling på hvordan løsningen fungerer selv.

Kan ikke se Oddmi nevne noe om iris skanning?

Lenke til kommentar

Kan ikke se Oddmi nevne noe om iris skanning?

Joda, han mente at det å deaktivere det å se på telefonen liksom svekket sikkerheten. Da må det altså være en iris skanner. Noe det ikke er. Altså det å deaktivere det å se på telefonen er kun en QoL endring, fordi den har ingen Iris scanner, så det å skru av denne funksjonen har ingenting med sikkerhet å gjøre.

Lenke til kommentar

Joda, han mente at det å deaktivere det å se på telefonen liksom svekket sikkerheten. Da må det altså være en iris skanner. Noe det ikke er. Altså det å deaktivere det å se på telefonen er kun en QoL endring, fordi den har ingen Iris scanner, så det å skru av denne funksjonen har ingenting med sikkerhet å gjøre.

Hvordan har ikke krav om å se på telefonen noe med sikkerhet å gjøre? Med dette skrudd av kan du åpne mobilen til en som ligger å sover bare ved å peke skjermen mot vedkommende. Med det skrudd på skal det ikke fungere.

En ganske vesentlig forskjell i grad av sikkerhet?

Lenke til kommentar

Hvordan har ikke krav om å se på telefonen noe med sikkerhet å gjøre? Med dette skrudd av kan du åpne mobilen til en som ligger å sover bare ved å peke skjermen mot vedkommende. Med det skrudd på skal det ikke fungere.

En ganske vesentlig forskjell i grad av sikkerhet?

Ikke i forhold til å lure mekanismen med en maske.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...