Gå til innhold

Fikk lasertoner istedenfor RTX 2080 - Digital River


Teodor1979

Anbefalte innlegg

Men, er det ikke bare og beholde skriveren.. du har jo fått pengene tilbake. Stop der, ikke gjør noenting. Vil Nvidia ha den tilbake så får de slutte og nekte å ta den tilbake. De ser jo at du aldri har fått korta, den har de.

Endret av funkweb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, er det ikke bare og beholde skriveren.. du har jo fått pengene tilbake. Stop der, ikke gjør noenting. Vil Nvidia ha den tilbake så får de slutte og nekte å ta den tilbake. De ser jo at du aldri har fått korta, den har de.

-Det er ikke en skriver, men toner.

 

-Det er utlegg som ikke har blitt dekt.

 

-Danske Bank har ikke fått tilbake pengene sine.

 

-Dette er ikke en sak mot Nvidia, men mot et firma som Nvidia bruker som sin webshop.

 

-Så lenge det er mennesker involvert så er det en mulighet for feil. Det kan være alt fra at en ansatt merket en vare feil, en ansatt stjeler på jobb, til at Digital River ikke stoler på kundene sine. De evner ikke å se at kunden i dette tilfellet har fått feil vare. Hvor feilen ligger er umulig å si. I verste fall er det arrangert unndragelse.

 

-Digital River nok en god fortjeneste på å lure kundene sine slik, skal en gi opp og fortelle dem at denne praksisen er helt ok?

 

Stå på Teo! Jeg skrev ikke dette fordi jeg mener du MÅ fortsette. Du har styrt med dette i mange måneder, og det er forståelig at en blir lei og har lyst til å sette en strek over det hele. Jeg håper tilbakemeldingene i denne tråden igjen blåser liv i motivasjonen din. Men om den indre motivasjonen forsvinner står jeg klar til å starte kronerulling så du får litt igjen for all tiden du har brukt på dette!

Endret av Knutgrus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takker så mye Knutgrus :)

Kronerulling er en snill tanke, men jeg bryr meg ikke om de 362,- kronene jeg har tapt, eller tiden jeg har brukt.

Den dagen Danske Bank erstattet beløpet, gikk saken fra å være en ekkel verkebyll til å bli en ren prinsippsak.

Jeg føler at jeg i denne tråden kan fremstå som litt sytete, men har kun frembrakt rene fakta om saken, og ville hindre andre i å havne i samme situasjon.

Det at Digital River ligger på nett med "verdens verste rykte" innen kundebehandling, støtter jo bare opp om at min sak ikke er eneste de trenerer og driter loddrett i.

De har etter min erfaring ALDRI vært ute etter å hjelpe meg, og det er nesten som jeg mistenker det du skriver om arrangert unndragelse. Ikke fordi det ikke går an å gjøre feil, men fordi det fra dag 1 har vært så vanskelig å kommunisere skikkelig med dem.

Bruk norske nettbutikker med norsk garanti, reklamasjon og ikke minst god gammel norsk kundeservice er vel det beste rådet jeg kan gi etter denne saken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men, er det ikke bare og beholde skriveren.. du har jo fått pengene tilbake. Stop der, ikke gjør noenting. Vil Nvidia ha den tilbake så får de slutte og nekte å ta den tilbake. De ser jo at du aldri har fått korta, den har de.

Med all respekt funkweb, her har du ikke forstått greia ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er litt skummelt er at på reddit har man skrevet om dette i flere år og likevel har ikke Nvidia gjort noe.

Jeg sprakk og brant alle broer i dag. Fikk nok en mail fra Digital River, og begeret rant over desverre.

Venter bare på nok en løgn fra Bulgariadronningen i Ingram, så kan jeg skjelle ut henne også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er det jeg betalte for å sende pakken tilbake til Ingram Micro Sverige, etter oppskrift fra Digital River. Fulgte den til punkt å prikke, men fikk pakken i retur pga. ingen svarte på Postnord sin forespørsel når den skulle leveres. Nå har Postnord hentet pakken etter oppdrag fra Ingram, men de påstår at pakken er blitt borte

Lenke til kommentar

For de som fortsatt synes denne saken er underholdende. Jeg fikk svar på "utskjellingen" min:

 

Thank you for contacting the NVIDIA online store.

 

We do apologize for the inconvenience.

 

Unfortunately, we cannot do anything on the order because of a

chargeback that has blocked us from processing a refund correctly on

this order.

 

If you're saying that you or your bank did not file a dispute on this

order, please provide a signed document from the your bank on company

letterhead stating that all disputes around the charge in question have

been dropped. This will allow us to manually correct our records to

match the bank's, so we can complete the refund.

 

If this was an unauthorized charge of your account, please reply to let

us know and we will initiate a refund.

 

Sincerely,

Jefferson M.

NVIDIA online store

Customer Service

[email protected]

 

Hva er det de egentlig prøver på i utgangspunktet her? De har fått all info de har spurt om tidligere for å gjøre en overføring, men det er visst noe som "blokkerer" for dem.

Jeg tenkte spør om de har skrudd av antivirus :D

Endret av Teodor1979
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er som å lese mail fra "Nigeria svindlere"  :D Og ja, saken er virkelig underholdende, ikke på din bekostning men fordi vi er like oppgitt.

 

Dette er en le eller grine sak og da er det best å le.

 

 

EDIT:

Det høres også ut som de har noen shady advokater/rådgivere som står bak alle svarene og bare ser hvor langt du er villig til å være med på "the long war". For det er jo akkurat det man ser, dette har blitt en brytekamp med ord og lignende.

 

Det hadde nesten vært interessant om TV2 Hjelper deg eller MAX svindlerjegeren (eller er det TV3?) tok denne saken bare så vi fikk se disse folkene på TV skjermen.

 

Tror absolutt det hadde vært en interessant og tidsriktig sak for disse redaksjonene å ta tak i da lignende nok anngår flere nordmenn som handler i det nye globale markedet.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er passe umulig å klare finne disse "serviceinnstilte" rottene i Digital River. Sitter vel i Langtvekkistan og sprer sine løgner, godt skjermet fra de som forbanner dem ned til der det aldri snør.

Har ikke helt klart å bestemme meg hvor jeg skal "lufte" denne saken først. Kanskje de store hardwaresitene som anandtech, guru3d, tomshardware osv. Hadde vel kanskje vært en ide hvis jeg klarer legge fram storyen på en ryddig måte fra dag 1. Om de gidder bry seg er en annen sak. Kanskje reddit osv. er en bedre ide, men som tidligere nevnt er det allerede en del klager på Digital River på diverse forum, og har vært det lenge, så vanskelig å få lille meg sin sak i fokus.

Men må innrømme at å få løftet Digital River fram i "lyset" på en av de store sitene, hadde føltes som en liten seier.

Endret av Teodor1979
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hi Martin,

 

The news are actually really good. Just checked and I see parcel is back and the warehouse has issued a credit note to Digital river Ireland Ltd.

 

Please contact the reseller because they need to credit or pay you back a refund depending on their procedure.

 

Kind regards,

 

Viktoriya Parusheva

Customer Service Specialist

Ingram Micro SSC EMEA.

115M Tsarigradsko Shose Blvd.,

ETC, Building D, floor 2

Sofia, 1784

Lenke til kommentar

Hi,

 

Unfortunately, I am not allowed to provide you with the CN of the reseller.

 

Please keep in touch with the reseller because the issued credit note is raised for them and we are not involved in the refund you will receive because you are actually their customer.

 

The refund will be done directly by them.

 

Kind regards,

 

Viktoriya Parusheva

Customer Service Specialist

Ingram Micro SSC EMEA.

115M Tsarigradsko Shose Blvd.,

ETC, Building D, floor 2

Sofia, 1784

Lenke til kommentar

3 siste mailer med Ingram i 3 foregående innlegg. Jeg er usikker på om jeg skal Ingram seriøst. De har virret veldig i hvordan dette skal løses, og har nå skjøvet alt mot Digital River. Dette er vel forsåvidt rett, men pakken var først borte, så fikk de den plutselig, å når jeg sporer den ser det ikke ut så den har ankommet noen plass ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...