Gå til innhold

Fikk lasertoner istedenfor RTX 2080 - Digital River


Teodor1979

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har stor sympati med deg Theodor1979, måtte bare fyre løs mot Digital river som må være noe av det mest. Sende en tonerpatron når du har bestilt gpu fra et nettsted som ikke selger noe i nærheten av gpuer. Bjarne på 70 som også henta pakke fea digital river lurer nok på hvordan i h... han får inn den toneren med 2 store vifter som veier nesten 2 kg og er bredere enn skriveren...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Elsker galgenhumor jeg :D å pengene mine har jeg fått, så driter egentlig i hele greia. 5 uker juleferie fikk jeg også av sjefen, rett før jeg skulle reise i land, så brenn i helvete å ha en fæl jul Digital River :)

 

Var bare dette som manglet... Digital River har ifølge Ingram Micro gitt meg feil fremgangsmåte på hvordan slike returer skal foregå. Jeg har skrevet klart å tydelig på pakken både rma-nummer og adresse som Digital River oppgav, men pakken blir nå likevel returnert til meg. Jeg gir opp.

 

post-59626-0-39727700-1544692166_thumb.png

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Att inte Ingram Micro kommer på banan och löser detta för att sedan ta upp saker med Digital River är för mig en gåta.

Ingram Micro har vært utrolig hyggelige å snakke med både i Norge og Sverige, men har desverre ingen myndighet i slike retursaker med Digital River og Nvidia sier dem. Har uansett fått en mailadresse til Ingram som jeg skal ta kontakt på, når jeg nå mottar pakken igjen. Jeg skal visst da sende pakken til deres avdeling her i Norge, så tar dem viderelevering til Ingram Sverige. Det eneste som gjør at jeg tror på dette er at Ingram Micro Norge ringte meg, og ville ordne opp. Dem skjønner heller ikke hva Digital River holder på med, men dem har som sagt ikke mye å slå i bordet med.

 

Jeg har forresten forurenset denne tråden nok med saken min nå, så jeg skal slutte med disse oppdateringene ;)

Det skal tross alt være hyggelig lesning og ikke skremselspropaganda her inne :)

 

 

 

Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor...

Skikkelig seriøst...

 

post-59626-0-30813400-1545045208_thumb.jpeg

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor...

Skikkelig seriøst...

Helt utrolig...

Hadde nok selv sørget for å advare for at andre holder seg langt unna å kjøpe om risikoen er denne om noe går galt.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Lovde å slutte plage dere med saken min, men ville bare vise hvordan det endte. Jeg fikk altså pakken i retur, og her ser dere hvorfor...

Skikkelig seriøst...

Men da beholder du bare blekkpatronen, de ønsker ikke å få den i retur og pengene får du av mastercard.

Du kan jo eventuelt selge den videre til halv pris!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingram Norge (og Sverige) har faktisk kontaktet meg nå, så virker som dem har mulighet å sende fra Ingram Norge til Ingram Sverige, men jeg venter svar på en mail.

Digital River nevnte ingenting om dette, og jeg fulgte "oppskriften" deres til punkt og prikke. Så forbannet hvis det viser seg at jeg bare kunne kontaktet Ingram Norge med en gang, men lite jeg kan gjøre med det nå.

Har hele roen kjenner jeg, men er giret på at det ikke skal ende me at jeg hater alle i denne saken.

Vil bare igjen understreke at jeg ikke tyter om det her fordi jeg vil ha oppmerksomhet, men for å advare alle dere som bruker tusenvis av kroner på favoritthobbyen deres, slik at dere ikke ender opp med dette rotet jeg har havnet i.

Hold dere til norske nettbutikker, og betal heller litt mer for å få garantien og reklamasjonen vi er så heldige å ha her.

Endret av Teodor1979
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ingram Norge (og Sverige) har faktisk kontaktet meg nå, så virker som dem har mulighet å sende fra Ingram Norge til Ingram Sverige, men jeg venter svar på en mail.

Digital River nevnte ingenting om dette, og jeg fulgte "oppskriften" deres til punkt og prikke. Så forbannet hvis det viser seg at jeg bare kunne kontaktet Ingram Norge med en gang, men lite jeg kan gjøre med det nå.

Har hele roen kjenner jeg, men er giret på at det ikke skal ende me at jeg hater alle i denne saken.

Vil bare igjen understreke at jeg ikke tyter om det her fordi jeg vil ha oppmerksomhet, men for å advare alle dere som bruker tusenvis av kroner på favoritthobbyen deres, slik at dere ikke ender opp med dette rotet jeg har havnet i.

Hold dere til norske nettbutikker, og betal heller litt mer for å få garantien og reklamasjonen vi er så heldige å ha her.

Det viktigste er at du får varen du har betalt for og at du ikke ender opp med og betale unødvendige utgifter. Jeg regner med at du har allerede betalt et utgift og det er frakten.

Lenke til kommentar

Det viktigste er at du får varen du har betalt for og at du ikke ender opp med og betale unødvendige utgifter. Jeg regner med at du har allerede betalt et utgift og det er frakten.

Ja frakt og fortolling av varen til Sverige, som altså aldri kom fram pga. det du så på bildet. Hvis toneren lar seg selge på finn f.eks, så er jeg ca. i null ved å selge den for ca. halv pris av ny pris som er 800,- Jeg har betalt 362,- for "bompakken".
Lenke til kommentar

Fair enuff, men har du fått korta?

Hvis du spør om jeg har fått skjermkortet jeg bestilte, så er svaret nei. Usikker på om jeg misforstod deg nå ?

Du har antagelig ikke fått med deg alt jeg har skrevet i denne tråden om saken, men blir langt å bla tilbake så den korte versjonen er at Mastercard har vært utrolig greie og gitt meg pengene tilbake, men jeg gir meg ikke av prinsipp ;)

Endret av Teodor1979
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding - Tråd splittet

 

Da disse innleggene ikke hadde så mye med RTX-kortene å gjøre så splittes disse til denne tråden. Vennligst forsett diskusjonen her. :)

 

Tråden er splittet fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1817818&page=236&do=findComment&comment=24718282

 

Kommentar tas som vanlig på PM eller på underforumet for tilbakemeldinger. 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...