Gå til innhold

Hvor bør jeg gå for å få mest mulig dress til 6000kr?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg føler at dressen fra dressmann har utspilt sin rolle, og ønsker å gå litt opp i kvalitet på både dress, sko, skjorte og slips, men har ikke noe kunnskap om hvor jeg bør gå for å få dette. Passform er viktig, og jeg ønsker ikke å se ut som en legomann. Hvor bør jeg gå for å få mest mulig for 6000kr? Bor i Oslo.

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slips kjøper du helst på nett. F. eks. dette: https://knottery.com/products/grenadine-tie-navy . Få med deg et

lommetørkle eller to fra samme sted også, hvis du bestiller der. Usikker på om du rekker å få det til jul, da, så mulig du må handle i butikk . Da vet jeg ikke hvor jeg ville kjøpt, for å være ærlig. Kanskje på Cavour i vikaterrassen?

 

Hvis du skal ha både dress, sko, skjorte og slips må du enten kjøpe dress på dressmann eller temmelig billige sko. Nivået over Dressmann er vel House of Singles og Menswear, og der koster dress ca. 5000 (pluss minus tusenlappen. Da er hele budsjettet gått før du har kjøpt sko. (Skjorte + slips koster over tusenlappen, i alle fall om du vil ha nivået over dressmann her også. Blir vanskelig nok å få dress, skjorte og slips med noen justeringer på dressen under budsjett.

 

Ellers så synes jeg personlig super 100-serien til Dressmann er helt OK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

OK. Da ville jeg gått innom House of Singles og Menswear for dress, skjorte og slips. Sjekk også Cavour for skjorte og slips (pluss som nevnt nettbutikker for slips). De selger nok også dress på Cavour, men har inntrykk av at det er noe dyrere.

 

Sjekk sko samme steder, i tillegg til Grændsens (i kjelleren på butikken i Grensen, ikke filialene rundtomkring) og Agnar Hagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...