Gå til innhold

Forsvarsministeren kritiserer mediedekningen av fregatt-havariet


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t8fn5F

Kan du komme med et konkret eksempel som gjelder denne saken?

Det kan jeg, men først må noen gjøre den umulige jobben med å fjerne skylappene dine.

Samtidig må du gå til anskaffe av evnen til å se alt i et større bilde.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg, men først må noen gjøre den umulige jobben med å fjerne skylappene dine.

Samtidig må du gå til anskaffe av evnen til å se alt i et større bilde.

Nå har du blitt spurt to ganger, og begge gangene er nedlatende kommentarer det eneste du klarer å komme med. Kan jeg tolke det dithen at du egentlig ikke har noe konkret å komme med som underbygger påstandene dine?

 

Jeg spør en gang til: Kan du komme med noen konkrete eksempler som underbygger påstandene dine?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Nå har du blitt spurt to ganger, og begge gangene er nedlatende kommentarer det eneste du klarer å komme med. Kan jeg tolke det dithen at du egentlig ikke har noe konkret å komme med som underbygger påstandene dine?

 

Jeg spør en gang til: Kan du komme med noen konkrete eksempler som underbygger påstandene dine?

Du har altså ikke fått med deg hvordan media presenter saken.

 

Vel se på Tv2 sin nyhetsending. Den viser med tydelighet hvordan dette presenteres.

 

https://www.tv2.no/nyheter/10223553/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hva er det media har unnlatt å fortelle om i eksempelet ditt?

Hvor har jeg påstått at de har unnlatt å fortelle noe.

Bildet viser at man kan vise flere forskjellige sider, av samme sak.

 

Les innlegg #4 igjen.

 

Men nok voksenopplæring nå. Forstår dere ikke forsvarsministeren, så forstår dere rett og slett ikke forsvarsministeren.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Hvor har jeg påstått at de har unnlatt å fortelle noe.

Bildet viser at man kan vise flere forskjellige sider, av samme sak.

 

Les innlegg #4 igjen.

 

Men nok voksenopplæring nå. Forstår dere ikke forsvarsministeren, så forstår dere rett og slett ikke forsvarsministeren.

 

Når du skriver "Å tale hele bildet og ikke bare deler av det" antyder du at det er noe de har unlatt å fortelle.

 

Like greit at du slutter med "voksenopplæringen" nå, ja. Tror ikke undervisning er din sterke side. Du repeterer jo bare det forsvarsministeren sa uten å utdype noe nærmere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Når du skriver "Å tale hele bildet og ikke bare deler av det" antyder du at det er noe de har unlatt å fortelle.

 

Like greit at du slutter med "voksenopplæringen" nå, ja. Tror ikke undervisning er din sterke side. Du repeterer jo bare det forsvarsministeren sa uten å utdype noe nærmere.

Det er nå ikke så vanskelig å forstå hva han sa og noen nærmere utdypning er ikke nødvendig. Har illustrert med et lettfattelig bilde, men selv der ble det tydeligvis for vanskelig.

Har lagt med et klipp fra Tv2 der man kan lure på om nyhetreporteren er hentet fra journalisthøgskolen eller fra et teater, men jaggu er det enda noen som fremdeles ikke forstår hva forsvarministeren har ment.

 

Det finnes grenser for hvor små en t-skje kan være, men for de som ikke vil forstå, så er nok hammer mer egnet enn t-skje.

Lenke til kommentar

Det er nå ikke så vanskelig å forstå hva han sa og noen nærmere utdypning er ikke nødvendig. Har illustrert med et lettfattelig bilde, men selv der ble det tydeligvis for vanskelig.

Har lagt med et klipp fra Tv2 der man kan lure på om nyhetreporteren er hentet fra journalisthøgskolen eller fra et teater, men jaggu er det enda noen som fremdeles ikke forstår hva forsvarministeren har ment.

 

Det finnes grenser for hvor små en t-skje kan være, men for de som ikke vil forstå, så er nok hammer mer egnet enn t-skje.

 

Jeg forstår det som at forsvarsministeren tar en "Trump", og sutrer over urettferdig behandling i media. Forstår godt hva han mener, men er ikke nødvendigvis enig. Du er tydeligvis ikke i stand til å komme med konkrete eksempler på hva du mener er feil, så jeg kan jo prøve å hjelpe deg litt på vei.

 

Burde media fokusert mer på losen og VTS sin rolle i ulykken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg forstår det som at forsvarsministeren tar en "Trump", og sutrer over urettferdig behandling i media. Forstår godt hva han mener, men er ikke nødvendigvis enig. Du er tydeligvis ikke i stand til å komme med konkrete eksempler på hva du mener er feil, så jeg kan jo prøve å hjelpe deg litt på vei.

 

Burde media fokusert mer på losen og VTS sin rolle i ulykken?

Jeg har ikke ment noe var feil. Jeg har ment forsvarsministeren har rett.

 

Du kommer jo selv med et konkret eksempel i din første setning. Jeg har forstørret den, så du ser hva jeg sikter til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...