Gå til innhold

Gode "kontor" høytalere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Ønsker meg god lyd på mitt lille hjemmekontor. Er det noen forslag? jeg ønsker primært blåtann da den blir koblet opp mot bærbar pc.

 

Tips og forslag?

 

:)

Budsjett? Hva er det du definerer som god lyd? :)

 

Edit: Hvordan er det med plass?

Endret av j--
Lenke til kommentar

Bra spørsmål :)

 

budsjett ca 2-4K(eller billigere)

 

Plassen er forholdsvis begrenset, så noe kompakte saker, eventuelt lydplanke vil være bra.

 

Trenger ikke veldig høy lyd, men god kvalitet på det som kommer ut. Med andre ord en del bedre enn Laptop -høytalere eller innebygd høyttaler i skjermen. :)

Lenke til kommentar

 

Eventuelt logitech men er vel ikke kjent for å gi mye lyd for pengene men de er billigere.

Creative har vel mye samme men prioriter ikke lydkvalitet er pris viktigere.

 

 

Hei, disse har jeg sett på tidligere da jeg har hørt mye bra om de.

 

Vil disse kunne fungere fint fra Macbook, justere lyd og skifte sanger fra macen, eller må dette gjøres fra selve høytaleren?

Og vil denne fungere fint med itune/Music eller er det spotify som gjelder?

 

Denne har ikke blåtann, men vil det i praksis fungere likt når både mac og sono er på samme nettverk?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

Har kjøpt to Sonos one som jeg har på kontoret, denne spiller fint fra ipad og iphone via airplay 2.

 

Men, hvordan setter jeg opp slik at sonos blir "hoved-lyd-kilden" på min windows 10 maskin?

 

Jeg har lastet ned Sonos Controller for Win 10, og "sluppet" den gjennom brannmuren, men jeg finner ikke ut hvordan jeg definerer den som "hovedhøytaler"...

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Hei,

Har kjøpt to Sonos one som jeg har på kontoret, denne spiller fint fra ipad og iphone via airplay 2.

 

Men, hvordan setter jeg opp slik at sonos blir "hoved-lyd-kilden" på min windows 10 maskin?

 

Jeg har lastet ned Sonos Controller for Win 10, og "sluppet" den gjennom brannmuren, men jeg finner ikke ut hvordan jeg definerer den som "hovedhøytaler"...

 

Noen forslag?

Har ikke Sonos, men prøv å høyreklikke høyttalerikonet på oppgavelinjen og velg sound settings eller tilsvarende på norsk. Se om du får valgt dem i øverste nedtrekkmenyen i vinduet som da kommer opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...