Gå til innhold

Suns Looking glass project, 3d dektop


thorsan

Anbefalte innlegg

Hei dere har sikkert fått med dere at sun har kommet med desktop os basert på suse, Sun Java Desktop System.

 

Derimot er det ikke sikkert alle har sett demonstrasjonen av lookin glass prosjektet deres.

 

ps spol til 1m50sec da begynner moroa :thumbs:

 

Fiffig "nytenkning" av hvordan desktoppen kan organiseres.

 

 

 

 

ps ikke skyt meg om noen har postet dette før a, tok et kjapt søk fikk null treff.

 

_

Thorsan :xmas:

 

Edit real player trengs, se her, høyre side ligger playern mener jeg den gjemte spillern

Endret av thorsan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig idiotisk. Mulig jeg tar feil, men jeg blir bedt om å oppgi kredittkortnummer for å laste ned en prøveversion av realplayer. Yeah right...

 

Får se om jeg finner den andre plasser da... Vil se, vil se, vil se...

 

EDIT: Fant linken til kun avspilleren. Hmm, 24KB/s ja, ja, den kommer iallefall.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Ufattelig idiotisk. Mulig jeg tar feil, men jeg blir bedt om å oppgi kredittkortnummer for å laste ned en prøveversion av realplayer. Yeah right...

 

Får se om jeg finner den andre plasser da... Vil se, vil se, vil se...

Tingen er at real skjuler gratis spilleren sin ekstra godt for å få folk til å bite på trial tilbudet,hvis du ser rett over "free download" knappen oppe til høyre så står det "free realone player" i grå og nesten uleselig tekst :)

Lenke til kommentar
Som sagt så fant jeg den :)

 

Verdt å laste ned avspilleren for å se filmen. Screenshots vil ikke gi samme opplevelse.

 

Spørs hva det krever av maskinen. Men jeg likte det. Blir spennende å se hva resultatet blir.

Det som er rått er at de kjører demonstrasjonen på en laptop smertefritt. :thumbup:

 

 

Kjørte linux før, men spillinga dro meg tilbake, men nå har jeg ikke spilt på 2-3 mnd ergo er linux på vei igjen må bare finne ut om suse ftp install støtter nforce2 .

 

_

Thorsan

Lenke til kommentar

I det presentøren tok å snudde på nettleservinduet og skrev en melding på baksiden av den så tok jeg meg selv i å klappe i likhet med publikum i salen... :-)

 

Ganske så snaksne saker dette her, dersom det ikke krever en sinnsyk maskin da. Absolutt noe som kunne vert interessant å ta i bruk dersom det ikke kommer til å koste penger som slime mold påpekte.

 

dacourt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...