silkshade Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kontakt Dell:Sean Fitzgerald, Emea Brand Manager : +44 (0)1344 372310 email: [email protected] Jeg synes jeg har lest noe om at Dell sitt lager for norden ligger i København, men kanskje jeg tar feil..
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 (endret) til alle som spø: se LCd guiden hva jeg tester. De eneste som ikke står der nå er: samsung, ben-q, hitachi. Hitachi stiller kun 1 19" da det er mangel på skjermen, ben-q stiller en 17" og en 19", Samsung vet jeg ikke ennå. Di-fusion stiller en 17" Hansol, Acer og Sharps kommer ikke med i testen. Sharp fordi de har kuttet ut monitormarkedet, hansol fordi de ikke er å oppdrive, Acer var heller ikke å oppdrive. Dell driver jeg å kontakter nå Endret 7. januar 2004 av oivind_dahle
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 (endret) ben q er nå oppdatert i guiden Hitachi også Endret 7. januar 2004 av oivind_dahle
potetskrell Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Har du svart på spørsmålet mitt om hvilket utstyr dere tester dette på?
brannslange Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 LCD Tv'er skal jeg teste ut ved en senere anledning. Har mer enn nok med vanlige monitorer. Skjønner. Skjermen jeg nevnte er egentlig ikke en LCD-TV, det er en data-skjerm som kommer med en s-video inngang i tillegg til vga og dvi. Det gjør det enkelt å koble til video-utstyr uten å måtte kjøpe dyre konvertere, samtidig som det fortsatt er mulig å koble til pcen. btw, keep up the good work dahle! Begynner å bli et bra stykke innsats du har lagt ned i forumet
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 dette testes på 7-8 ulike maskiner. Noen av de maskinene er ekstreme, snakker da om 9800 pro med mer. Vi tester og så maskiner som enkelte hadde ledd av hvis de hadde sett specken. Her skal spille og lekes. Videre settes 8 og 8 skjermer opp av gangen. Vi bruker både digital og analog signalsplitter slik at vi får nøyaktig samme bilde på skjermen. Videre kjøre vi ulike programer for testingen. Skriver om de i testen,. Og vi kjører spill , filmer. Et filmklipp jeg kan avsløre er kampscenen i To Tårn Special edition, der det er ekstra mørkt og dystert. De skal også testes under ekstreme lysforhold og jeg har kjøpt inn to arbeidslamper (bygglamper) for dette samt i totalt mørke. De vil også bli vurdert opp mot det å kjøre dual skjerm etc. Jeg kan love masse godsaker Fornøyd?
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Kontakt Dell:Sean Fitzgerald, Emea Brand Manager : +44 (0)1344 372310 email: [email protected] Jeg synes jeg har lest noe om at Dell sitt lager for norden ligger i København, men kanskje jeg tar feil.. det stemmer mener jeg.
Aquabat Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Gleder meg til å se resultatet. Tror nok det er flere enn meg som er kun kort tid fra å kjøpe ny skjerm, og da er det greit å ha i bakhodet hva "ekspertene" mener.
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 regner med at det blir en del nye skjermer på meg og da. Har fra før en q17s og det blir spennende å se om den fortsatt biter fra seg.
Jankee Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Viss det er vanskeleg å skaffe samsung 213T, kan kanskje eg stille med min private skjerm. (Sidan eg bur i oslo) send PM viss det er nødvendig. mvh JanEirik
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Viss det er vanskeleg å skaffe samsung 213T, kan kanskje eg stille med min private skjerm. (Sidan eg bur i oslo) send PM viss det er nødvendig. mvh JanEirik du har pm
muyden Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Kunne forsåvidt vært artig å se hva hercules prophetview 920PRO presterer, har digg design etter mine synspunkter !! Vi trenger flere folk som deg her i verden....
Ni kon Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Det er gøy at så mange viser interesse. Og jeg lover å gi dere en test som det står respekt av. Håper med dette at forumet går inn i en ny tid der de som er genuint intressert diskuterer problemer.
baldviking Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Håper testen inneholder litt for oss som ikke hardcore gamere også, som hvordan den er å jobbe foran, hvordan den viser bilder/tekst, om den har vridbar fot og kan snus i høyde/breddeformat m.m... Gleder meg til å se testen. Bra noen har interesse av å gjøre slikt!
Slabbedasken Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 skal se hva jeg får til her med samsung. Slabbedasken: kontakt meg slik at du kan ta med skjermen din. Hei hei her er jeg. Skulle nesten sjekket ut en de mest populære modellene for å få samenliknet den emd min skjerm for å gi en mer korrekt uttalelse mht bildekvalitet. Sammenlgnet Formac Skjermen min f.eks med min 19" LG 99G CRT skjerm der jeg fant ut at lcd skjermen var lysere og klarere både i bildet og fargen. Men uansett så er fremdeles dette de nførste lcd skjermen jeg har hatt.....kan være relativt liten visuell forskjell og da
clinton Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Håper da inderlig at du tar med denne i testen: Hercules Prophetview 920Pro DVI Den ble jo testvinner på Tom's HW-guide nå i november den er med Konge Skal bli digg og se en skikkelig test av den.Jeg bruker den og er veldig bra fornøyd.Er spent på hvordan den klarer seg i testen
zaico Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hva med philips? Har selv gode erfaringer med deres crt monitorer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå