Gå til innhold

Oneplus 6T Tråden


Anbefalte innlegg

Nei, man velger selv om man mener dette med autorisert forhandler er noe man ønsker å vektlegge. Jeg finner trygghet i å handle hos en autorisert forhandler. Jeg reklamerte på en telefon som døde tett mot femårsfristen. Selger sendte den inn og fikk da tilsendt en nyere modell(den jeg reklamerte på var utgått og de fikk ikke liv i den). Om det var tilsendt fra produsenten eller ikke, vet jeg ikke.

Endret av RichardNoname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google Camera fra Pixel 3 er vel portet til OnePlus 6 så det fungerer vel kansje på 6T og. Det vil løfte kvaliteten på bildene en del.

Bruker Pixel 2 sin camera app på min Oneplus 5 og det tar en del bedre bilder enn standard kamera app gjør. Rart hvor mye software har å si.

 

6T har forøvrig allerede blitt rooted, og det har kommet flere kernels allerede.

StereoMod fungerer vistnok også bra på 6T (bruker høytalern på toppen til å lage "stereo" lyd)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg er veldig interessert i 6t pga. kombinasjon av topp ytelse, veldig bra kamera og bedre batteri enn alle mobiler det er naturlig å sammenligne den med. Liker også en liten notch mye bedre enn den på iPhone Xs, Mate 20 Pro, Pixel 3 etc. Trådløs lading har jeg ikke brukt på flere år, samme med hodetelefoner med kabel på mobil. 


 


Det jeg lurer på er hvor man får kjøp dash ladere? Liker å ha en lader tilgjengelig ulike steder.


Lenke til kommentar

Kan du komme med URL? Er uglephone like bra lader\kabel eller?

Hvordan vet du kabelene er ekte? Og laderen har du demotert dem? For hadde tråd om ladere\kabel, der var det flere som frarådet å kjøpe på ebay. Nå er vel kabelene usb 480 mbit generasjon 2 så er vel ikke så raske til overføring av filer?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Er lenge siden jeg kjøpte så url'en hjelper nok lite, men temmelig sikker på at f.eks denne er ekte saker: https://www.ebay.com/itm/Original-Oneplus-6-Dash-Charger-5V-4A-Travel-Wall-Power-Adapter-Dash-USB-C-Cable/253632840655?hash=item3b0db203cf:m:mFyMXDGP7LCmUvagfax_cZQ&redirect=mobile

 

Får ca 3.7A inn på telefonen med den jeg kjøpte så funker bra.

 

 

Har kun brukt wifi til å overføre filer så har aldri testet kabelen med det faktisk, men telefonen støtter vel kun usb2 så får neppe noe god hastighet uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om, så var det derfor jeg bestilte hos NetOnNet, de hadde bekreftet leveringsdato. Mens Komplett ikke hadde det.

 

Ja så dem hadde det på prisguiden, men sto ikke noe spesielt om det inne hos dem.

Mulig dem sender fra lager i sverige da, så kan ta litt lengere tid før du får den, men om du bor sørpå så får du den nok mye raskere enn meg uansett siden min må helt til Tromsø.

 

Kan bestille noe fra utlandet og det reiser gjennom tre land og kommer seg til Norge på en dag, men bruker minst 5 dager fra sør til nord i norge. Postvesenet i norge er ikke det mest effektive.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ja så dem hadde det på prisguiden, men sto ikke noe spesielt om det inne hos dem.

Mulig dem sender fra lager i sverige da, så kan ta litt lengere tid før du får den, men om du bor sørpå så får du den nok mye raskere enn meg uansett siden min må helt til Tromsø.

 

Kan bestille noe fra utlandet og det reiser gjennom tre land og kommer seg til Norge på en dag, men bruker minst 5 dager fra sør til nord i norge. Postvesenet i norge er ikke det mest effektive.

Du får sende mail til Komplett, evt kansellere bestillingen, og bestille hos NetOnNet.

5 dager for transport er jo ikke å skryte av nei. Da er jeg tydeligvis heldig, hvis pakken blir sendt før klokken 16, så kommer den som regel frem dagen etterpå. Bor på vestlandet.

Ser på sendingen at det er beregnet 2 dager. Den er bare meldt til PostNord, tydeligvis ikke ankommet ennå

Endret av steikemeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...