Gå til innhold

Oneplus 6T Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer sterkt å gå fra iphone x til Oneplus 6t, men ser på forumet til Oneplus at det meldes om mange bugs:

-Bluetooth-problemer

-Ladeproblemer

-Batteriet tømmer seg fort

-Dårlig samtalekvalitet

-Mobilen slår seg av og på

Er dette noe som dere som har fått mobilen merker noe til?

Blir jo litt skeptisk når en leser sånt,

Leser også om hvor lett Mirror black får merker etter fingeravtrykk. Er det verre enn andre telefoner?

Ingen av disse problemene hos meg heller.

Meget god batteritid og klar samtalelyd hos meg. Ingenting tull med Bluetooth heller.

Lenke til kommentar

Cygnett PowerMini 4.8A Dual-USB billader

Noen som vet noe slikt funger til oneplus for hurtigladning? For tåpelig hvis ikke det heller funger?

Jeg mener det burde følge med hurtigladning og 

6000 mah dash charge powerbank til oneplus - 3- 6

450,-

Syns dette trekker negativ når man skal kjøpe ny mobil.

 

Siden betalte halv pris på Powerbank Omni

10000 mAh

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Støtter ikke Dash charge så vil ikke hurtiglade nei.

Skjønner ikke hvorfor du er så opptatt av dette?

 

Den vil trekke nermere 2A fra en sånn vanlig lader så den vil lade raskt uansett selv om den ikke vil lade superraskt som med Dash.

 

Du får kjøpt lader til bil som støtter Dash. Kjøp en slik en istedenfor da vel.

Lenke til kommentar

Kjøp deg en slik så blir det bra: https://www.ebay.com/itm/Dash-Charger-Fast-Car-Charger-1m-Red-Round-Cable-For-Oneplus-3T-5-5T-6-New/183519841195?hash=item2abaa28bab:m:m75N5P5aWsheVr-_FzgdDAQ:rk:10:pf:0

 

Selv er det poengløst for meg å hurtiglade i bilen. Har en standard 2A lader og som oftest kjører jeg en time eller to om jeg skal noen plasser og da er batteriet fult.

 

Batteritiden på 6T er og såppas bra at man trenger sjelden lade om man skal kjøre noen plass.

Lenke til kommentar

Kjøp deg en slik så blir det bra: https://www.ebay.com/itm/Dash-Charger-Fast-Car-Charger-1m-Red-Round-Cable-For-Oneplus-3T-5-5T-6-New/183519841195?hash=item2abaa28bab:m:m75N5P5aWsheVr-_FzgdDAQ:rk:10:pf:0

 

Selv er det poengløst for meg å hurtiglade i bilen. Har en standard 2A lader og som oftest kjører jeg en time eller to om jeg skal noen plasser og da er batteriet fult.

 

Batteritiden på 6T er og såppas bra at man trenger sjelden lade om man skal kjøre noen plass.

Eneste er at når laderen koster 24 kr inkludert kabel, så er det noe som skurrer føler jeg
Lenke til kommentar

Kablen koster 24 kr, men enig prisen høres litt lav ut, kan jo fort mistenke det er lader\kabel som er kopi eller at de ikke har blitt testet ok hos oneplus derfor selges de billig. Kunne ønske meg lenger kabel hvor lang kan man ha? For vet en del usb plugger fra kina sitter dårlig så ladningen kan være ustabilt hvis man beveger på mobilen under ladning.

 

Original Oneplus DASH Quick Charge Type C Data Sync Cable for Oneplus 6 5T 5 3T

Oneplus 6 5T 5 3T, USB Type-C, Dash Charge, 100cm/150cm

 

Syns fremdeles prisen er litt lav, så mistenker kabelene ikke tåler så mye før de gir brudd.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Eneste er at når laderen koster 24 kr inkludert kabel, så er det noe som skurrer føler jeg

91kr for lader med kabel. 24kr for kabel alene.

 

Har en vanlig vegglader med kabel jeg betalte rundt en hundrings for på ebay. Var helt legit og kom i en fin Oneplus eske. Tror ikke dem er så dyr i utgangspunktet.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Telefonen støtter VoLTE. Bruker Telia Bedriftsabonnoment. Abonnementet støtter ikke WiFi tale. Men jeg trodde telefonen støtter det

Ja telefonen støtter det nok, men opperatørene støtter ikke alle telefonene.

Får ikke aktivert det med Talkmore iallefall. Fikk altivert VolTE på min Oneplus 5, men tipper det var en bug for merket ingen forskjell og etter en reboot var det avslått igjen.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...