Gå til innhold

Nord-Norge har den beste vinden, men vindkraft egner seg best Sør-Norge, sier Statnett [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at ikke vindkraftressursene på havet langs Norskekysten er mer med i debatten?

På havet har vi de beste vindressursene, og turbinene skal ikke langt fra kysten før de knapt synes.

På havet har vi ikke konflikten med naturverninteressene, men likevel er det uaktuelt for H og Frp å ta havområdene i bruk og utnytte vinden og bølgene der.

Hvorfor er det så få politikere i disse partiene med visjoner for Norge?

Lenke til kommentar

Rart at ikke vindkraftressursene på havet langs Norskekysten er mer med i debatten?

På havet har vi de beste vindressursene, og turbinene skal ikke langt fra kysten før de knapt synes.

På havet har vi ikke konflikten med naturverninteressene, men likevel er det uaktuelt for H og Frp å ta havområdene i bruk og utnytte vinden og bølgene der.

Det er jo ikkje sant? Eg søkte på holderdeord.no, og blant dei fyrste innlegga som kom opp var frå Høgre-respresentantar som snakka varmt om havvind. Den som har snakka oftast om havvind i Stortinget er Terje Søviknes frå FrP. Eg fann òg dette dokumentet frå satsbudsjettet i 2017 (punkt 10): https://www.stortinget.no/globalassets/pdf/budsjettet_2017/verbalforslag.pdf

 

Faktisk påpeikar Else-May Botten frå AP i eit innlegg at H og FrP er spesielt positive til havvind:

"Derfor ser vi at Høyre og Fremskrittspartiets representanter på Stortinget i komiteen er interessert i å få fortgang i dette, og ber regjeringen om å utarbeide en detaljert forskrift for åpning og tildeling av konsesjoner for havvind på norsk sokkel."

 

Kvar skriv H og FrP at det er uaktuelt å ta områda i bruk og utnytte vinden og bølgjene der? Eg kan berre finne dokumentasjon på det motsette.

 

H og FrP er òg positive til fleire mellomlandssamband, som Statnett òg legg vekt på for å få lønsam vindkraftutbygging. Dei fleste nye mellomlandssamband startar ved kysten, og fleire av dei går rett gjennom lovande vindkraftområde til havs. Her må det vere mogeleg å kombinere. Kople vindkraftverka på kabelen og levere krafta på den sida som betaler best. Betre prisar er alltid ein god katalysator for utbygging.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikkje sant? Eg søkte på holderdeord.no, og blant dei fyrste innlegga som kom opp var frå Høgre-respresentantar som snakka varmt om havvind. Den som har snakka oftast om havvind i Stortinget er Terje Søviknes frå FrP. Eg fann òg dette dokumentet frå satsbudsjettet i 2017 (punkt 10): https://www.stortinget.no/globalassets/pdf/budsjettet_2017/verbalforslag.pdf

 

Faktisk påpeikar Else-May Botten frå AP i eit innlegg at H og FrP er spesielt positive til havvind:

"Derfor ser vi at Høyre og Fremskrittspartiets representanter på Stortinget i komiteen er interessert i å få fortgang i dette, og ber regjeringen om å utarbeide en detaljert forskrift for åpning og tildeling av konsesjoner for havvind på norsk sokkel."

 

Kvar skriv H og FrP at det er uaktuelt å ta områda i bruk og utnytte vinden og bølgjene der? Eg kan berre finne dokumentasjon på det motsette.

 

H og FrP er òg positive til fleire mellomlandssamband, som Statnett òg legg vekt på for å få lønsam vindkraftutbygging. Dei fleste nye mellomlandssamband startar ved kysten, og fleire av dei går rett gjennom lovande vindkraftområde til havs. Her må det vere mogeleg å kombinere. Kople vindkraftverka på kabelen og levere krafta på den sida som betaler best. Betre prisar er alltid ein god katalysator for utbygging.

Det som er sant er at dagens regjering bruker 25 mrd. for å lete etter mer olje og gass, og i en annen artikkel her i TU kommer det frem at industrien konkurrerer om 100 mil. for å få til det grønne skiftet.

Med andre ord 0,4% av pengene tilføres det som på sikt skal erstatte arbeidsplassene i oljerelatert virksomhet.

Regjeringen snakker varmt om at vi må ta klimatrusselen på alvor, og utenriksministeren reiser hjem fra forskningsmiljøet på Svalbard og bifaller en regjering som åpner nye leteområder i Barentshavet.

Jeg velger å forholde meg til det som blir gjort og ikke prat og taler.

Lenke til kommentar

 

Det er jo ikkje sant? Eg søkte på holderdeord.no, og blant dei fyrste innlegga som kom opp var frå Høgre-respresentantar som snakka varmt om havvind. Den som har snakka oftast om havvind i Stortinget er Terje Søviknes frå FrP. Eg fann òg dette dokumentet frå satsbudsjettet i 2017 (punkt 10): https://www.stortinget.no/globalassets/pdf/budsjettet_2017/verbalforslag.pdf

 

Faktisk påpeikar Else-May Botten frå AP i eit innlegg at H og FrP er spesielt positive til havvind:

"Derfor ser vi at Høyre og Fremskrittspartiets representanter på Stortinget i komiteen er interessert i å få fortgang i dette, og ber regjeringen om å utarbeide en detaljert forskrift for åpning og tildeling av konsesjoner for havvind på norsk sokkel."

 

Kvar skriv H og FrP at det er uaktuelt å ta områda i bruk og utnytte vinden og bølgjene der? Eg kan berre finne dokumentasjon på det motsette.

 

H og FrP er òg positive til fleire mellomlandssamband, som Statnett òg legg vekt på for å få lønsam vindkraftutbygging. Dei fleste nye mellomlandssamband startar ved kysten, og fleire av dei går rett gjennom lovande vindkraftområde til havs. Her må det vere mogeleg å kombinere. Kople vindkraftverka på kabelen og levere krafta på den sida som betaler best. Betre prisar er alltid ein god katalysator for utbygging.

Det som er sant er at dagens regjering bruker 25 mrd. for å lete etter mer olje og gass,[...]

Jeg velger å forholde meg til det som blir gjort og ikke prat og taler.

Eg merkar meg at du brått har skifta tema til noko heilt anna enn påstanden eg kommenterte.

 

No skjer det jo faktisk ting der ute, i samband med elektrifiserte oljeplattformer, og då vert det for dumt å skrive tøv som "men likevel er det uaktuelt for H og Frp å ta havområdene i bruk og utnytte vinden og bølgene der.".

Lenke til kommentar

Eg merkar meg at du brått har skifta tema til noko heilt anna enn påstanden eg kommenterte.

 

No skjer det jo faktisk ting der ute, i samband med elektrifiserte oljeplattformer, og då vert det for dumt å skrive tøv som "men likevel er det uaktuelt for H og Frp å ta havområdene i bruk og utnytte vinden og bølgene der.".

"Kvar skriv H og FrP at det er uaktuelt å ta områda i bruk og utnytte vinden og bølgjene der?"

 

Grunnholdningen til H og Frp sier at staten skal holde seg borte fra næringsvirksomhet og overlate dette til private.

Denne holdningen gjør at dagens regjering ikke tar havet i bruk for å skaffe landet nye arbeidsplasser innen det som ser ut til å bli en stor næring i årene som kommer.

70% av jordoverflaten er hav og skal all bruk av fossil energi erstattes med fornybar energi må vi ut på havet.

Med andre ord burde regjeringen bruke de 25 mrd. som i dag brukes til å lete etter mer olje og gass til nettopp anlegg som høster fornybar energi fra havet.

Slik jeg ser det så sitter regjeringen på pengesekken og ønsker ikke å være med i denne utviklingen.

Å tilføre forskningsrådet, Enova og Innovasjon Norge 100 mil. er ikke svaret på utfordringen, når bare 1 anlegg av typen det her er snakk om koster 2 mrd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...