Gå til innhold

Fallout 76


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Ok. Nå er vi i Mai og spillet har blitt patchet en god del.

 

188 kr for PC key hos Livekort.no. Er det verdt det for meg som liker Fallout serien? Finnes det i det hele tatt en historie med litt dybde her? Fraksjoner osv, slik vi har sett i tidligere spill? 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kjøpte det i mai etter først å ha vært litt skuffet over Fallout 4 (mest fordi de tre tidligere + New Vegas var så fantastiske), og deretter skuffet over at det var online (spiller ikke onlinespill).

 

Ryktene begynte å gå om at spillet var blitt mye bedre, og det kan jeg bekrefte etter 200 timer spilling. En fantastisk verden, faktisk meget bra storytelling og bedre rpg-elementer enn 4 imho.

 

I starten virker det litt tomt og kjedelig, men gå rundt og oppdag verdenen - den er enorm og spennende - og du vil raskt bli hekta. Veldig bra community også, 99 av 100 du møter og interagerer med er superhyggelige.

Lenke til kommentar

188 kr for PC key hos Livekort.no. Er det verdt det for meg som liker Fallout serien? Finnes det i det hele tatt en historie med litt dybde her? Fraksjoner osv, slik vi har sett i tidligere spill? 

 

om du liker fallout universe saa vil du like fo76, spilt siden beta I November 2018 og kan si at spillet er saa godt som fullversjon naa. ellers foelger jeg nesten aldri historie I online spill saa kan ikke si noe om dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...