Niklasp Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Offisiell lansering bekreftet av Google.Endelig kommer Google Home-høyttalerne til Norge
Andres Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... 3
datafeilen Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 - Open door!.... - Wrong voice command! - Open dooor! - Play on the floor! Gleder med til den kommer på norsk 3
NorsknRev Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 En maskin koplet til Google, og som hører alt som til enhver tid skjer i rommet? Nei takk. 5
Crossfire Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 En maskin koplet til Google, og som hører alt som til enhver tid skjer i rommet? Nei takk. Som telefonen din altså? 7
Mr. Spaceworld Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 "...men vi har fått bekreftet at hvis du importerer den til Norge fra utlandet vil trolig også..." Bekreftet at den trolig? Det er jo da ingen bekreftelse 5
Shagma Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Når kommer støtten for norsk språk til Google Home? Min importerte høyttaler sier den fremdeles lærer seg norsk når jeg spør.
Karl M Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Når kommer støtten for norsk språk til Google Home? Min importerte høyttaler sier den fremdeles lærer seg norsk når jeg spør. Les artikkelen 3
_KroSjefen_ Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... Har brukt Android Auto i bilen i eit par år allerede. Funker som juling det.
NorsknRev Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Som telefonen din altså? Faktisk. Påfallende ofte vil google-søk gi treff som virker som om telefonen har hørt hva vi har snakket om... 1
Andres Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... Har brukt Android Auto i bilen i eit par år allerede. Funker som juling det. mente lovlig, kjedelig å måtte oppdatere manuelt via en nettside når de kunne lett legge inn appen på norske app store. 2
Karl M Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... Har brukt Android Auto i bilen i eit par år allerede. Funker som juling det. mente lovlig, kjedelig å måtte oppdatere manuelt via en nettside når de kunne lett legge inn appen på norske app store. Fortsatt lovlig
Zappy1 Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Faktisk. Påfallende ofte vil google-søk gi treff som virker som om telefonen har hørt hva vi har snakket om... Bekreftelsestendens heter det. 2
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... Er det ett problem å bare laste ned apk filen da?? Fungert fint siden Android Auto ble lansert
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva med Android auto! Når lanseres denne offisielt i Norge?........... Har brukt Android Auto i bilen i eit par år allerede. Funker som juling det. mente lovlig, kjedelig å måtte oppdatere manuelt via en nettside når de kunne lett legge inn appen på norske app store. Det ER jo lovlig... Apkmirror.com
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Så fint for de som tror dette er bra å ha. Talestyring er det første jeg deaktiverer og slike høyttalere etc er forbudt i mitt hjem. Makan til latskap på folk når man ikke engang skal skrive eller bruke em fjernkotroll lengre?
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) En maskin koplet til Google, og som hører alt som til enhver tid skjer i rommet? Nei takk.En maskin koblet til hvilket som helst selskap.Samme dritten om man har google, apple, alexa eller andre. Sånne latskaps system blir uansett for dumt. Folk er jo snart så late nå at de kan knapt skrive lengre. Tåpelig utvikling hele greia Endret 9. oktober 2018 av MobileX
DrOnline Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Er disse sakene noe folk faktisk bruker, eller er det et leketøy som blir brukt i to-tre dager før den til slutt bare samler støv...?
MomentousMomentum Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Er disse sakene noe folk faktisk bruker, eller er det et leketøy som blir brukt i to-tre dager før den til slutt bare samler støv...? https://www.youtube.com/watch?v=pO2-Dok4Lik Denne mener jeg illustrerer fint hvordan slike produkter brukes praktisk i hverdagen. Nå er det vel å merke i dette tilfellet ikke snakk om Google Home, men poenget kommer nok frem.
EgTykjerDetErFlott Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 https://www.youtube.com/watch?v=pO2-Dok4Lik Denne mener jeg illustrerer fint hvordan slike produkter brukes praktisk i hverdagen. Nå er det vel å merke i dette tilfellet ikke snakk om Google Home, men poenget kommer nok frem. Totalt unødvendig fjas med andre ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå