Gå til innhold

Høstens store Windows-oppdatering er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selvsagt skulle Windows 10 resette startmenyen min.. Dette skjer jo HVER pokkers gang jeg oppdaterer windows til en nyere og større oppdatering.. Fy søren så utrolig irriterende!!  :wallbash:

Lenke til kommentar

Selvsagt skulle Windows 10 resette startmenyen min.. Dette skjer jo HVER pokkers gang jeg oppdaterer windows til en nyere og større oppdatering.. Fy søren så utrolig irriterende!!  :wallbash:

 

Har ikke brukt startmenyen på evigheter, bruker stort sett bare Search for å åpne ting som ikke er på taskbaren ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå bruker ikke jeg Windows 10 da... men kommer dette i en oppgradering for de med W10 eller?

 

W7 4EVER :-P

 

ja tror det men ikke la deg lure ;) hold deg til w7.

har selv w7 med ryzen 7 cpu (det sies at det ikke støtter w7 som er bløff) og det fungerer bedre en på w10

 

W7 4EVER :-P

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ja tror det men ikke la deg lure ;) hold deg til w7.

har selv w7 med ryzen 7 cpu (det sies at det ikke støtter w7 som er bløff) og det fungerer bedre en på w10

 

W7 4EVER :-P

Windows 10 har en haug med optimaliseringer og stabilitetsforbedringer over 7. 7 har forøvrig ikke har støtte for DirectX12 overhodet.

Men Windows 10 bruker litt mer RAM, så om du sitter på en 32 bit maskin, så er 7 å foretrekke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Flott, da har de faktisk fucket det helt opp for meg.. Jeg pleier å ha alle programmene jeg bruker ofte på startmenyen.. Nå lagrer de ikke, så det vil si at de forsvinner etter jeg starter maskinen på ny.. Dette har bare FUNKET i flere år nå.. Så vips så ødelegger de det. 

Lenke til kommentar

Flott, da har de faktisk fucket det helt opp for meg.. Jeg pleier å ha alle programmene jeg bruker ofte på startmenyen.. Nå lagrer de ikke, så det vil si at de forsvinner etter jeg starter maskinen på ny.. Dette har bare FUNKET i flere år nå.. Så vips så ødelegger de det. 

Legg dem på taskbar istedenfor. Men ja, det er selvsagt ikke akseptabelt. Du får gå tilbake til forrige versjon til det kommer en fiks.

Lenke til kommentar

Flott, da har de faktisk fucket det helt opp for meg.. Jeg pleier å ha alle programmene jeg bruker ofte på startmenyen.. Nå lagrer de ikke, så det vil si at de forsvinner etter jeg starter maskinen på ny.. Dette har bare FUNKET i flere år nå.. Så vips så ødelegger de det. 

Takk for advarselen! Da venter jeg med denne, jeg har også programmene jeg bruker mye der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Legg dem på taskbar istedenfor. Men ja, det er selvsagt ikke akseptabelt. Du får gå tilbake til forrige versjon til det kommer en fiks.

 

Nei, deg gidder jeg ikke.. Nå har dette funket i flere år, også bare plutselig funker det ikke..

 

Da går jeg som du sier tilbake til en gamme build. Ser at det er muligheter for det i Windows. 

Lenke til kommentar

Nei, deg gidder jeg ikke.. Nå har dette funket i flere år, også bare plutselig funker det ikke..

 

Da går jeg som du sier tilbake til en gamme build. Ser at det er muligheter for det i Windows. 

Om du har minst 2K skjerm, så er det veldig ryddig og mye raskere å ha det på taskbar, startmenyen har jeg ikke brukt siden jeg fikk meg en 4K skjerm. Men fortsatt uakseptabelt at de roter til en så grunnleggende funksjon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sånn ser det ut nå som jeg har gått tilbake: 

 

CpUK8ka.jpg

 

Om du har minst 2K skjerm, så er det veldig ryddig og mye raskere å ha det på taskbar, startmenyen har jeg ikke brukt siden jeg fikk meg en 4K skjerm. Men fortsatt uakseptabelt at de roter til en så grunnleggende funksjon

 

Takk for tipsene, men det er ikke aktuelt for meg å forandre meg når dette er en bug.. 

 

Se nå hvor ryddig og fint det er over. :D

 

Det funker bare, rett og slett.

 

Takk for advarselen! Da venter jeg med denne, jeg har også programmene jeg bruker mye der.

 
Godt, skulle ønske noen sa det til meg før jeg oppgraderte og! 
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Sånn ser det ut nå som jeg har gått tilbake: 

 

 

 

Takk for tipsene, men det er ikke aktuelt for meg å forandre meg når dette er en bug.. 

 

Se nå hvor ryddig og fint det er over. :D

 

Det funker bare, rett og slett.

You do you, men ved å sette dem på taskbar fast, så er de alltid på samme sted uansett når du åpner dem og raskere å få tilgang til. Personlig synes jeg startmenyen er totalt unyttig.lbykpps.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

You do you, men ved å sette dem på taskbar fast, så er de alltid på samme sted uansett når du åpner dem og raskere å få tilgang til. Personlig synes jeg startmenyen er totalt unyttig.lbykpps.png

 

Jepp, men så er det jo nå en gang slik at vi er forskjellig. Å ha alt i taskbaren blir for rotete for min del. Jeg liker å ha de programmene jeg skal ha oppe der og da, ikke en haug med ikoner som gjør ting mer uoversiktlig. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jepp, men så er det jo nå en gang slik at vi er forskjellig. Å ha alt i taskbaren blir for rotete for min del. Jeg liker å ha de programmene jeg skal ha oppe der og da, ikke en haug med ikoner som gjør ting mer uoversiktlig. 

Njaaaaa, fordelen med det er at de er alltid på samme sted, så etter et par uker vet du hvor alt er til enhver tid, og Windows viser klart og tydelig hvilke som er aktive.

Men som sagt, you do you.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...