Gå til innhold

PUBG-utvikleren har utestengt over 13 millioner kontoer for juks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At folk gidder sier nå jeg. Kanskje jeg er gammeldags, men for min del er det å cheate i et spill ikke akkurat synonymt med langtidsunderholdning. Cheat -> ban -> kjøpe spillet på nytt -> repeat. Jaja...

Skrevet

Et helt latterlig høyt tall. Antallet spill som har solgt flere kopier totalt er jo svært begrensa. Jeg kommer nok aldri til å forstå hva som foregår i hodene til disse personene. Man spiller jo i praksis ikke noe særlig selv, men lar maskinen gjøre grovarbeidet, og alle ser jo at man jukser. Man kaster bort sin egen og andres tid, men poenget er vel kanskje å irritere andre? Logisk sett den eneste forklaringa jeg kan finne når det gjelder juks i multiplayer-spill. At enkelte kjøper spillet gang på gang etter å bli tatt for juks tyder på at vedkommende er helt blåst, i mangel av et bedre uttrykk.

• Liker 1
Skrevet

Går det ikke ann å få på plass en lignende tjeneste som de har i CS hvor du må registrere mobilnummeret ditt? Det fjerner ikke juksere helt, men blir jo mere knot for jukserene å lage nye kontoer.

• 1 måned senere...
Skrevet

Et spill lever normalt ca 1 år før hacking tar over senen..så 8 gjenomsnitt siller jeg et spill i 1 år før jeg legger det på is, ig hopper på neste.. gidder ikke spille med masse hackere.. blant annet Battlefield 1 har hver overinfisert med hacking de siste 5-6måendene, og proffe hax selges for ca 400 pr mående. Så det er både billig å bruke og like enkelt å få tak i som brød i butikken...jeg er en dedikert gamer.. men syntes all denne hakingen ødelegger multiplayer gamplayet.. produsentene burde heller fokusere på å lage singel player spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...