Gå til innhold

Nye Galaxy watch eller Apple watch. Kva skal eg velge?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt både Galaxy Watch og Apple watch 4. Er iPhone og iPad bruker fra før. No har eg prøvd Galaxy Watch og den virker bra med iPhone. Skal teste den ei veke så tenkte eg å teste Apple Watch etterpå.

 

Det eg lurer på er denne batteritiden til Apple Watch på 18 timer vs Galaxy Watch 4 dager. Er det problem med 18 timer?

 

Kva er egentlig best av dei klokkene? Andre som har erfaring?

 

Når eg motar samtaler på Galaxy watch kan eg prate rett i klokken? Viss ja kor kan eg stille dette inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt både Galaxy Watch og Apple watch 4. Er iPhone og iPad bruker fra før. No har eg prøvd Galaxy Watch og den virker bra med iPhone. Skal teste den ei veke så tenkte eg å teste Apple Watch etterpå.

 

Det eg lurer på er denne batteritiden til Apple Watch på 18 timer vs Galaxy Watch 4 dager. Er det problem med 18 timer?

 

Kva er egentlig best av dei klokkene? Andre som har erfaring?

 

Når eg motar samtaler på Galaxy watch kan eg prate rett i klokken? Viss ja kor kan eg stille dette inn?

 

Ja du kan prate rett i klokken :)

 

Er en del gode videoer med smarte tips til GW, feks denne.

 

Lenke til kommentar

Batteritiden på Apple Watch er i praksis mye mer enn 18 timer. Nå har jeg riktignok bare Serie 2, men den holder ca 2 1/2 dag med mitt bruk. Det vil si at dersom jeg tar den av lading mandag morgen, holder den hele mandag, hele tirsdag og må legges på lading onsdag kveld.

Så da er Apple watch best?

Lenke til kommentar

Så da er Apple watch best?

Hva som er best for deg kommer an på dine preferanser, og hvilken telefon du har. Apple Watch fungerer kun på iPhone, mens Samsungs klokker fungerer best på Android-telefoner. Mulig dette er bedre nå, men en del funksjoner var ikke støttet mot iOS.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...