Gå til innhold

To av verdens største flyselskaper bytter ut Bose med Bang & Olufsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hææææ?

 

Hvis du tar en blindtest av hhv B&O og Bose headsets, så tror jeg fort du forstår hva Spetsnaz mener.

 

Forøvrig, jeg opplever at NC til Bose oppleves som et ubehagelig sugende undertrykk over tid, mens hodebøylen til B&O gnager i hodeskallen.

Jeg foretrekker allikevel klart sistnevnte pga lydkvaliteten.

Med mindre du sitter i en Lockheed Martin C-130 aka Hercules, da ville jeg gått for Bose.

 

Når det er sagt, jeg tipper det ligger forretningsmessige/økonomiske årsaker bak skiftet av leverandør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du tar en blindtest av hhv B&O og Bose headsets, så tror jeg fort du forstår hva Spetsnaz mener.

 

Forøvrig, jeg opplever at NC til Bose oppleves som et ubehagelig sugende undertrykk over tid, mens hodebøylen til B&O gnager i hodeskallen.

Jeg foretrekker allikevel klart sistnevnte pga lydkvaliteten.

Med mindre du sitter i en Lockheed Martin C-130 aka Hercules, da ville jeg gått for Bose.

 

Når det er sagt, jeg tipper det ligger forretningsmessige/økonomiske årsaker bak skiftet av leverandør.

 

De er vel en viss større sjanse for at headset kan forsvinne når tilkoblingen ikke er fast, og heller ikke den sære tre-punktskontakten jeg trodde ingen benyttet lengre. Greit nok at de betaler såpass at man kan si de allerede har dekket det inn, så er det fremdeles tap av avanse og mer logikk med å alltid ha et lite overskudd av slikt med seg i flyet.

 

Skulle dog tro de fleste busy-nissene allerede hadde sine egne overhypede og svindyre headset fra før, og kun trenge om de hadde glemt eller mistet sitt egne headset...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...