Sycrob Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har et NF7-S v2.0 kort, og når jeg instalerte SuSE 9 finner ikke det nettverkskortet. Jeg har prøvd det meste av forskjellige drivere, men uten hell. Jeg lurte derfor på om noen visste hvordan man kunne sette det opp manulet, hva som må inn under option: value: osv for å få det til å funke. Info: IRQ=10 Device=4 mvh Syc
Sycrob Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Er det ingen som har noe peil på hvordan jeg kan få det innebygde nettverkskortet til å funke? Bruken av SuSE blir jo minimal uten nettverk
pgdx Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Spør i Linux-forumsdelen. Det er der de l33te linux-guruene holder til.
agvg Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har et NF7-S v2.0 kort, og når jeg instalerte SuSE 9 finner ikke det nettverkskortet. Jeg har prøvd det meste av forskjellige drivere, men uten hell. Jeg lurte derfor på om noen visste hvordan man kunne sette det opp manulet, hva som må inn under option: value: osv for å få det til å funke. Info: IRQ=10 Device=4 mvh Syc Vet du om suse støtter dette? PCI-kort skal ikke settes opp manuelt, hva med og kjøpe et 70,- Realtek-kort som grantert støttes.
Sycrob Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Har postet i unix seksjonen, men liten respons fra den kanten. Jeg tenkte derfor at det var verdt et forsøk her. Blir nok til at jeg bare kjøper meg et vanlig kort og bruker dette i steden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå