Gå til innhold

Hvilke kredittkort har dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har sett at det er flere gamle tråder som omhandler kredittkort, men ettersom vilkår endres jevnlig er det greit med en oppdatering. Jeg går gjennom kredittkort for å se hvilke som man bør eie for å få de beste rabattene til ulike typer innkjøp.

 

For meg virker Komplett Bank som beste kort til generell handel og nettkjøp med 1% på alt (litt usikker på om det faktisk er ALT, eller om "varekjøp" er definert som noe annet), 2% på netthandel og 4% på Komplett. Dessverre bonuspoeng i stedet for vanlig avslag i form av lavere pris. Av den grunn kan Ikano Visa virke ut som et veldig gunstig kort, med 1% på dagligvare hele tiden.

 

Norwegian Bank for reiser, dessverre CashPoints i stedet for vanlig avslag.

 

Drivstoff aner jeg ikke

 

 

Av spesielle bonusprogram så virker det som DNB er svært kjent med sine Supertilbud (med 20-25% i ulike butikker hver måned). Av andre bra kort med mer spesifikke tilbud så vet jeg ikke hva som eksisterer. Har et 365Privat som jeg mener i fjor eller forfjor gav 50% på alle sykler på Birk Sport. Hvilke andre kort finnes det med bra tilbud? Re:member er kanskje bra?

 

 

Hvilke kredittkort har du og hva bruker du de ulike kortene til?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Supertilbud hos DNB gjør ofte at varer som ellers er på tilbud ikke er på tilbud i perioden. Noen butikker hevder at produkter de har på tilbud/kampanje ikke gir rett til Supertilbudrabatten. Så rett og slett ikke alltid så mye å spare her og denne måneden var det ingen produkter som passet meg.

Komplett er helt ok fordi man har mulighet til å trekke bonuspoengene fra på fakturaen.

På drivstoff anbefaler jeg å sjekke ut 365direkte eller Mastercard fra DNB. Shell mastercard er også innafor da de gir trumf på alle varekjøp i tillegg, slik som Komplett.

Yabank har faste rabattkategorier hver mnd. Som feks. kr. 100 i rabatt på Netflix. De har også egenandelsforsikring på leiebil inkludert i reiseforsikringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...