Gå til innhold

forskjell på en moderator og en admin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, hvor kommer en "Undercover Cop" inn blant de to?

Synes det er litt kjipt å ha både Moderator og Administrator som tittel, så jeg har hatt en litt ny vri på tittelen min en stund.

 

Rent rettighetsmessig så er jeg en Administrator (hvis dere lurer på hvem som er hvem, så kan dere trykke på linken "Moderatorteamet" på forsiden).

 

ps. Ble nesten litt redd for hvor bokstavlig mitt utsagn om "skumle" ble tatt. Av og til bør man se etter om det kan være tegn som tyder på at det ikke er bokstavlig ment.... :yes:

Lenke til kommentar
Forumstyret. Vi som sitter i forumstyret har det avgjørende ordet i forumrelaterte spørsmål. Men hvis du sikter til ROOT, er det nok noen i drift som har den æren.

 

Såvidt jeg vet sitter alle medlemmer av forumstyret + Mr.Ueland med den høyeste tilgangen man kan ha i forumet.

 

Så hvis noen ønsker å kontakte "the boss" eller hvordan det nå enn ble kalt vil det i akkurat denne sammenhengen være en av oss 5+1 (styret pluss ueland).

Lenke til kommentar
hvorfor nevnes Ueland spesielt hele tiden? Det er liksom snakk om forumstyret og MR. Ueland

For å utdype Mr.Hartge litt, jeg er den karen som mekker med skrujern og hammer for å sørge for at forumet knirker og sviver slik at ting funker (nesten 100%) som det skal :thumbup:

 

Dvs igjen si at jeg tilslutt finner ut hva vi kan og hva vi ikke kan gjøre av nye tekniske dubbeditter på forumet :)

Lenke til kommentar
kunne hatt ein vri på brukere også da. De over 3000 poster var "Mr.Uelands bitch" og de under var "DG's bitch" :lol:

Så du ønsker å være min "bitch"? :thumbs:

 

Hmm, det er over 30000 brukere her i forumet, og det er 31 stk med mer enn 3000 innlegg, hvorav i alle fall 5 er mod/admin. Everyone are my bitches :D

witch would make you "the big bitch"?

Lenke til kommentar
kunne hatt ein vri på brukere også da. De over 3000 poster var "Mr.Uelands bitch" og de under var "DG's bitch" :lol:

Så du ønsker å være min "bitch"? :thumbs:

 

Hmm, det er over 30000 brukere her i forumet, og det er 31 stk med mer enn 3000 innlegg, hvorav i alle fall 5 er mod/admin. Everyone are my bitches :D

witch would make you "the big bitch"?

Nope, the big pimp :cool:

Lenke til kommentar
hvorfor nevnes Ueland spesielt hele tiden? Det er liksom snakk om forumstyret og MR. Ueland

For å utdype Mr.Hartge litt, jeg er den karen som mekker med skrujern og hammer for å sørge for at forumet knirker og sviver slik at ting funker (nesten 100%) som det skal :thumbup:

 

Dvs igjen si at jeg tilslutt finner ut hva vi kan og hva vi ikke kan gjøre av nye tekniske dubbeditter på forumet :)

Og med det mener han: Sparke, slå og banne mot server-racket til tingene fungerer som de skal. Det er en sen-romantisk neandertaler-stil over måten karen løser dDOS-angrep, ødelagte vifter og sur PHP-kode.... :D

Lenke til kommentar
Og med det mener han: Sparke, slå og banne mot server-racket til tingene fungerer som de skal. Det er en sen-romantisk neandertaler-stil over måten karen løser dDOS-angrep, ødelagte vifter og sur PHP-kode.... :D

Det er jo det som virker :) Det eneste som virker bedre mot ddos er å spore dusten som står bak og #%&¤=#&%¤# han :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...