Black Star Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Gjennom firma avtalen betaler jeg nå 398kr i mnd for en 1500/512 linje. Det er meget bra Samme her, H-E-R-L-I-G-T ! 398/mnd for 2mbit linje. Slå den da Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 NGT er best. Men vi behøver ikke å gni det inn til de stakkarsene som har telenor heller. Da blir de jo bare deppa, det ække gøy når det snart er jul. GOD JUL Stå på telehorkunder, dere klarer det nok! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Telenor ADSL - Alt annet kan virke litt treigt... humm når tilogmed det treigeste NGT tilbudet er raskere enn telenor sitt? hmm Det mottoet blir bare mer og mer latterlig, de har jo for ****** det dårligste tilbudet i Norge!!! Er glad jeg har NGT, selv om man kanskje må vente noen minutter ekstra på supporten er det folk som har PEIL man kommer til, noe det IKKE var når jeg hadde Telenor. Der måtte man ofte ringe om og om igjen fordi folka på supporten åpenbart ikke viste hva de snakka om, de sa forskjellige ting for hver konsulent man kom til ! Da er det bedre å vente litt ekstra å få fiksa problemet i en samtale. Bra NGT!!! *kose* lol jaja, fikk en slik telenor ADSL oppringning igjen "hei, bruker dere internet?" - "Ja" "har dere bredbånd?" - "ja" "fra hvilket selskap?" - "ngt" "hadet" lol, de prøver ikke engang lengre Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2003 Ja, Telenor prøver å ringe meg også. De ringer fra Telenor Avidi da og forteller hvor fantastisk bredbånd de nå kan tilby meg. Men da jeg sier at jeg har NGT, så blir de litt mer spake om hvor fantastisk deres produkt er. Omtrent som de som ringer fra Shell og skal prøve å prakke på meg billigere strøm. Når jeg sier at jeg har Ustekveikja (?) energi, så blir de stumme og sier at "ja, da har du en bra avtale allerede da. Ha det". Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 pokker heller....detta går for fort!!! harddisken blir fylt opp på et blunk..... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 pokker heller....detta går for fort!!!harddisken blir fylt opp på et blunk..... DA er den L.I.T.E.N Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 1051 kbit/s på itavisen! Bravo NGT Bravo! Lenke til kommentar
mikk Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Greit nokk at hastigheten er bra, men jeg ville aldri hatt NGT. Du får jo en mer stabil oppkobling med andre leverandører. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Greit nokk at hastigheten er bra, men jeg ville aldri hatt NGT.Du får jo en mer stabil oppkobling med andre leverandører. Konkret eksempel takk.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Greit nokk at hastigheten er bra, men jeg ville aldri hatt NGT.Du får jo en mer stabil oppkobling med andre leverandører. hehe stabil, har hatt max 3/4 timer nedetid på 2 år, og da var 2 timer av det en idiot med gravemaskin.. så det var iallfeall ikke ngt sin feil.. mere stabilt enn det der virker det som man skal lete lenge etter.. Lenke til kommentar
qrow Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Skal verken stå for det ene eller andre tilbudet. Men jeg vil kommentere at support tiden til Nextgentel ser ut til å ha gått ned betraktelig. Hvis man ser litt på denne siden http://nextgentel.no/kundesider/ Ser man at support tiden er gått ned drastisk. Har selv nextgentel, og har også hadd problemer med supporten. Giddet ikke ringe. Var lettere å bare stikke opp til kontoret deres. Har fått hørt at de har skiftet telefon system. Var noe med det gamle systemet som gjorde at kundene ble satt i loop etter 10 min eller noe slik. Slik at du etter 10 min kom bakerst i køen. Men etter hva jeg kan se på gjennomsnitts tiden på kundesidene. Virker det som om forbedringen er stor. Selvfølgelig bør vi ikke vente lenger en 30 sek for å få svar!! Men en nedgang fra over 30min i snitt til under 10min kan vel ikke være negativt. Ellers vil jeg anta at økningen i hastighet bare er et resultat av negativ omtale på tv2. Nextgentel taper garantert en haug med kunder på grunn av innslaget. De håper sikkert på å begrense det, ved å levere et bedre tilbud. Når det gjelder stabile linjer. Problemet med ustabile linjer, er ikke noe som kommer av leverandør. Men av kablingen til huset og innad. Både telenor og Nextgentel leverer stabile linjer med veldig lite nedetid. Og bare ved enkelt tilfeller finner man feil og problemer som skaper nedetid. Man kan alltids skifte leverandør hvis man har problemer med nedetid. Men dette vil stort sett ikke forandre problemet. Min mening er ikke alltid riktig. Den er bare min mening:) qrow Lenke til kommentar
mikk Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Greit nokk at hastigheten er bra, men jeg ville aldri hatt NGT.Du får jo en mer stabil oppkobling med andre leverandører. Konkret eksempel takk.. sorry ekstremt klønete sagt av meg. det var hovedsaklig support jeg tengte på. er fortsatt i sovemodus. Endret 18. desember 2003 av mikk Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Telenor ADSL - Alt annet kan virke litt treigt... humm når tilogmed det treigeste NGT tilbudet er raskere enn telenor sitt? hmm Det mottoet blir bare mer og mer latterlig, de har jo for ****** det dårligste tilbudet i Norge!!! Er glad jeg har NGT, selv om man kanskje må vente noen minutter ekstra på supporten er det folk som har PEIL man kommer til, noe det IKKE var når jeg hadde Telenor. Der måtte man ofte ringe om og om igjen fordi folka på supporten åpenbart ikke viste hva de snakka om, de sa forskjellige ting for hver konsulent man kom til ! Da er det bedre å vente litt ekstra å få fiksa problemet i en samtale. Bra NGT!!! *kose* lol jaja, fikk en slik telenor ADSL oppringning igjen "hei, bruker dere internet?" - "Ja" "har dere bredbånd?" - "ja" "fra hvilket selskap?" - "ngt" "hadet" lol, de prøver ikke engang lengre Hehe, hadde vel vært litt merkelig hvis de prøvde seg: "hei, bruker dere internet?" - "Ja" "har dere bredbånd?" - "ja" "fra hvilket selskap?" - "ngt" "vil du gå over til telenor?" - "hva får jeg for det da?" "vel... dobbelt så dårlig hastighet, dyrere, grense på mengde data overføring, et noe labert oppsett og tja ikke noe bra egentlig." - "nei, tror jeg passer" "Men så er jo vi det gode gamle teleselskapet da." - "Hmm du har et poeng, ok jeg går over til telenor". Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 Greit nokk at hastigheten er bra, men jeg ville aldri hatt NGT.Du får jo en mer stabil oppkobling med andre leverandører. Det er BS. Har hatt NGT siden April og har fortsatt tilgode å ha en/ett eneste dag/time/minutt nedetid. Ikke bare det at NGT er utrolig stabilt, men når man får 1057 kbps for en linje som skal være 1000 så sier jo det sitt. Det var i April at jeg bestilte 768/384 fra NGT. Så ble det plutselig 850/384, og nå 1050/384. Alt for samme pris, det er jo bare konge! Hadde Telenor sin 704/128 linje en gang, og da fikk man jo knapt 600 i rèell hastighet. De skyldte bare på overhead. Man kan jo ikke ta betalt for 704 når man får 600! NGT har alltid hatt den hastigheten man har betalt for, selv om de også har overhead, men de kompanserer for det faktisk, i forhold til Telenor. For no sludder og vås Telenor er! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 NGT er sikkert bra det saa lenge det fungerer... Vi bestilte Charlie fra dem den 20. august. Har kontaktet dem rundt 10 til 15 ganger, hver gang med ca. en time med vakker ventemusikk paa telefonen, og har tilslutt blitt lovet levering *neste uke*. Nu er det gaatt 4 mnd, og ingenting har skjedd. Det er jo litt halvdaarlig kundebehandling, de burde prioritere den delen av virksomheten litt hoeyere. God jul Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 NGT er sikkert bra det saa lenge det fungerer...Vi bestilte Charlie fra dem den 20. august. Har kontaktet dem rundt 10 til 15 ganger, hver gang med ca. en time med vakker ventemusikk paa telefonen, og har tilslutt blitt lovet levering *neste uke*. Nu er det gaatt 4 mnd, og ingenting har skjedd. Det er jo litt halvdaarlig kundebehandling, de burde prioritere den delen av virksomheten litt hoeyere. Slikt er helt tragisk egentlig, men samtidig så skal man jo være klar over at det er i NGT sin interesse å levere fortest mulig, da kan de tross alt begynne å sende fakturaer. Ellers, vil anbefale at når det går så lang tid så sender du et vanlig brev. Påpek at ventetida er uakseptabelt lang og at du derfor vil ha en avklaring i hvorvidt og når de kan levere. Selvsagt skriver du også at dersom saken drøyer for lenge så ser du ingen annen løsning enn å bestille fra konkurrenten. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2003 NGT er sikkert bra det saa lenge det fungerer...Vi bestilte Charlie fra dem den 20. august. Har kontaktet dem rundt 10 til 15 ganger, hver gang med ca. en time med vakker ventemusikk paa telefonen, og har tilslutt blitt lovet levering *neste uke*. Nu er det gaatt 4 mnd, og ingenting har skjedd. Det er jo litt halvdaarlig kundebehandling, de burde prioritere den delen av virksomheten litt hoeyere. God jul Har du prøvd å kontakte dem (ringe dem) etter at de fikk nytt telefonsystem da? Hvis det virkelig stemmer at responstiden har gått ned så burde du jo merke noe til det. Prøv da vel, og fortell oss hvordan det gikk, hvor lang tid du måtte vente i telefonkø. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 NGT er sikkert bra det saa lenge det fungerer...Vi bestilte Charlie fra dem den 20. august. Har kontaktet dem rundt 10 til 15 ganger, hver gang med ca. en time med vakker ventemusikk paa telefonen, og har tilslutt blitt lovet levering *neste uke*. Nu er det gaatt 4 mnd, og ingenting har skjedd. Det er jo litt halvdaarlig kundebehandling, de burde prioritere den delen av virksomheten litt hoeyere. God jul Kjedelig situasjon. Mimre om da jeg fikk Telernor ADSL . Samme problemet, men slapp med 2 måneder iallfall. Men de hadde den samme jÆvla melodien på telefonen HELE tiden. Jeg satt ofte 1 1/2 time i telefonen, og samme sang. Da ble jeg sprø Lykke til, og kom med tilbakemelding om hvordan det går. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg satt kun 5 min i kø sist gang jeg ringte... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Telenor ADSL - Alt annet kan virke litt treigt... humm når tilogmed det treigeste NGT tilbudet er raskere enn telenor sitt? hmm Det mottoet blir bare mer og mer latterlig, de har jo for ****** det dårligste tilbudet i Norge!!! Er glad jeg har NGT, selv om man kanskje må vente noen minutter ekstra på supporten er det folk som har PEIL man kommer til, noe det IKKE var når jeg hadde Telenor. Der måtte man ofte ringe om og om igjen fordi folka på supporten åpenbart ikke viste hva de snakka om, de sa forskjellige ting for hver konsulent man kom til ! Da er det bedre å vente litt ekstra å få fiksa problemet i en samtale. Bra NGT!!! *kose* lol jaja, fikk en slik telenor ADSL oppringning igjen "hei, bruker dere internet?" - "Ja" "har dere bredbånd?" - "ja" "fra hvilket selskap?" - "ngt" "hadet" lol, de prøver ikke engang lengre Hehe, hadde vel vært litt merkelig hvis de prøvde seg: "hei, bruker dere internet?" - "Ja" "har dere bredbånd?" - "ja" "fra hvilket selskap?" - "ngt" "vil du gå over til telenor?" - "hva får jeg for det da?" "vel... dobbelt så dårlig hastighet, dyrere, grense på mengde data overføring, et noe labert oppsett og tja ikke noe bra egentlig." - "nei, tror jeg passer" "Men så er jo vi det gode gamle teleselskapet da." - "Hmm du har et poeng, ok jeg går over til telenor". tja jeg har vel fremdeles ett hemmelig ønske om å klare å overbevise en slik Telenor selger om at produktet han prøver å selge er så dårlig at han bør slutte å selge det...men når de er slik får jeg jo ikke muligheten engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå