Maskinfører Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Salvesen. skrev (1 time siden): @Maskinførers favoritt i dag på nydelige Granca! Så godt ut er det Flyndre eller er det Calsone? Med ost og skinke? 😀
locked Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden En litt oppjazza frossenpizza. Egentlig ovveraskande bra. 1
Salvesen. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Så godt ut er det Flyndre eller er det Calsone? Med ost og skinke? 😀 Det er nok en fisk:p seabass? Tror det er havabbor? God var den iallefall:) 2
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Er det en mutert havabbor med laser på hodet? 1
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (18 minutter siden): Det er nok en fisk:p seabass? Tror det er havabbor? God var den iallefall:) Fisk er ikke min spesialitet unntaket er Laks/ørrett med en stor klump rømme poteter og Agruksalat 😀 samt røkelaks med egghakk/kokt egg 😀
^fmj Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Karbonader fra Meråker Kjøtt, jeg vet ikke hva de gjør, men de er de klart beste butikkjøpte karbonadene jeg har smakt. Med potatis, hjemmelaget ertestuing og dampede grønnsaker. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå