Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 18:43 Skrevet onsdag kl 18:43 Hjemmelaget pizza i dag, pga besøk. Med Singo å drikke. 😻 1 1
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 14:59 Skrevet torsdag kl 14:59 Tysk svenskekjøtt med fløtegratinerte poteter og kokte grønnsaker 😻 1
Duriello Skrevet torsdag kl 15:08 Skrevet torsdag kl 15:08 Meksikansk gryte gratinert i ovn, serverte med tortillalefser. 👍 1
:utakt Skrevet torsdag kl 18:49 Skrevet torsdag kl 18:49 (endret) "Småkjøtt" eller "Sosekjøtt", kjært barn har mange navn, godt var det hvertfall! Sånn her: Spoiler Endret fredag kl 10:31 av :utakt
Maskinfører Skrevet torsdag kl 19:25 Skrevet torsdag kl 19:25 Mannen med ljåen skrev (På 31.3.2026 den 15.18): Prøvde denne nyheten i dag. God. Minner litt om denne: (Som ikke produseres lengre, såvidt jeg leser) Men du må evt. tilsette eget krydder om du vil ha den skikkelig hot. Hot Pizza var digg trist den gikk ut ☹️
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 18:42 Skrevet fredag kl 18:42 Kjøttkaker, poteter og brun saus. 😻 1
Gouldfan Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Igår mekket jeg Taco med pitabrød, Taco er kanskje det letteste å lage, men har litt dårlig samvittighet at jeg ikke mekket egen Salza. Idag er det kona som lager middag, og jeg er spent for det blir lammestek, men en lammesaus med litt rødvin i. En fin vin til maten fordi det er påske, skal prøve å legge inn bilde i denne posten med Edit. Nå håper jeg det smaker, god Påske. Endret 14 timer siden av Gouldfan 1
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Lørdagspizza 😻 Veldig god pizzabunn som var billig datovare og har ligger flere måneder i en upålitelig fryseboks etterpå. Helt fin, fordi den er surdeig og havsalt. Den har tålt det, og smaker ypperlig. Med Eldorado pizzasaus, kjøttdeig, Jarlsberg, mais, løk og enten paprika eller salami. 😻
Engelhorn Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Prøvd meg på å lage egen pizzadeig for første gang i dag. Overraskende lett, angrer på at jeg ventet så lenge. Får fire bunner av en pk/1kg mel, så avrundet koster hver bunn ca 10 kroner å lage, uten at salt og olje er tatt med i beregningen. 500g tipo 00 pizzamel 3dl vann 10g salt Halv teskje tørrgjær 1 spiseskje olivenolje Hevet på kjøkkenbenken tre timer Pizzaen ble toppet med Jacobs pizzasaus Oppskåret mozarellastykke Rødløk Pepperoni Basilikum Litt honning før servering Endret 7 timer siden av Engelhorn 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå