Gå til innhold

TEST: ASUS ROG STRIX GL12CM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forstå at bærbare har et høyt prisnivå kontra selvbygde stasjonære PCer, men kan virkelig ikke se vitsen med å kjøpe denne kun pga navnet? Multicom leverer samme specs for 18000 inkl Windows.

 

Om man bygger selv kan man spare ennå mer, evt lar komplett bygge den for deg.

 

Om disse Dell/HP/Rog PCene skulle hatt noe for seg skulle de vært lavere priset, ikke høyere.

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå at bærbare har et høyt prisnivå kontra selvbygde stasjonære PCer, men kan virkelig ikke se vitsen med å kjøpe denne kun pga navnet? Multicom leverer samme specs for 18000 inkl Windows.

 

Om man bygger selv kan man spare ennå mer, evt lar komplett bygge den for deg.

 

Om disse Dell/HP/Rog PCene skulle hatt noe for seg skulle de vært lavere priset, ikke høyere.

 

Helt enig! Må jo være riv ruskende gal å kjøpe noe sånt. Brukte 23.000kr på min egen med råere komponenter og den er faktisk så godt som helt stille uansett hvor hardt man kjører den. Bygd riktig nok selv, men komplett har enormt utvalg og ville tro dem kan levere mye bedre enn denne her.

 

Men for all del, for dem som ikke har peiling og ikke gjør noe research what so ever får å jo en PC som funker. Bare trist at til denne prisen får man mye varme og støy....noe som for min del veier mye.

 

Men sånn er det vel med alle ferdig bygde maskiner fra MSI, ASUS, Acer osv....

Lenke til kommentar

 

Jeg kan forstå at bærbare har et høyt prisnivå kontra selvbygde stasjonære PCer, men kan virkelig ikke se vitsen med å kjøpe denne kun pga navnet? Multicom leverer samme specs for 18000 inkl Windows.

 

Om man bygger selv kan man spare ennå mer, evt lar komplett bygge den for deg.

 

Om disse Dell/HP/Rog PCene skulle hatt noe for seg skulle de vært lavere priset, ikke høyere.

Helt enig! Må jo være riv ruskende gal å kjøpe noe sånt. Brukte 23.000kr på min egen med råere komponenter og den er faktisk så godt som helt stille uansett hvor hardt man kjører den. Bygd riktig nok selv, men komplett har enormt utvalg og ville tro dem kan levere mye bedre enn denne her.

 

Men for all del, for dem som ikke har peiling og ikke gjør noe research what so ever får å jo en PC som funker. Bare trist at til denne prisen får man mye varme og støy....noe som for min del veier mye.

 

Men sånn er det vel med alle ferdig bygde maskiner fra MSI, ASUS, Acer osv....

Men hallo? Forstår dere ingenting??? Det står jo 'REPUBLIC OF GAMERS' på maskina! Og la oss ikke glemme alle de kule lysene!!!

Endret av eirikheggelund
Lenke til kommentar
Merkelig at så mye kabler er synlig. Det er ikke custom sleeving heller.

 

Var ikke særlig pen hverken på innsiden eller utsiden, og til den prisen er det jo ganske avskrekkende.

 

Jeg havnet på ca samme pris på min maskin (utenom custom loop vannkjøling), men da med ordentlige kabler, mye raskere minne (32GB 4133MHz) og et langt penere utseende.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Merkelig at så mye kabler er synlig. Det er ikke custom sleeving heller.

 

Var ikke særlig pen hverken på innsiden eller utsiden, og til den prisen er det jo ganske avskrekkende.

 

Jeg havnet på ca samme pris på min maskin (utenom custom loop vannkjøling), men da med ordentlige kabler, mye raskere minne (32GB 4133MHz) og et langt penere utseende. Bilde i signatur for de som er nysgjerrige :p

 

Ja ikke sant ? xD grøsser når jeg ser slik kabling. Til den prisen skal det være såpass strøkent at ledninger og annet kabling omtrent ikke er synlig i hele tatt. Og det SKAL brukes custon sleeving og matche resten sånn noenlunde. Men som det blir nevnt, priser seg ut av markedet så det jomer etter.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan forstå at bærbare har et høyt prisnivå kontra selvbygde stasjonære PCer, men kan virkelig ikke se vitsen med å kjøpe denne kun pga navnet? Multicom leverer samme specs for 18000 inkl Windows.

 

Om man bygger selv kan man spare ennå mer, evt lar komplett bygge den for deg.

 

Om disse Dell/HP/Rog PCene skulle hatt noe for seg skulle de vært lavere priset, ikke høyere.

Helt enig! Må jo være riv ruskende gal å kjøpe noe sånt. Brukte 23.000kr på min egen med råere komponenter og den er faktisk så godt som helt stille uansett hvor hardt man kjører den. Bygd riktig nok selv, men komplett har enormt utvalg og ville tro dem kan levere mye bedre enn denne her.

 

Men for all del, for dem som ikke har peiling og ikke gjør noe research what so ever får å jo en PC som funker. Bare trist at til denne prisen får man mye varme og støy....noe som for min del veier mye.

 

Men sånn er det vel med alle ferdig bygde maskiner fra MSI, ASUS, Acer osv....

Men hallo? Forstår dere ingenting??? Det står jo 'REPUBLIC OF GAMERS' på maskina! Og la oss ikke glemme alle de kule lysene!!!

Å f**n!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...