Gå til innhold

RYKTE: Googles nye Pixel-telefoner lekket


Anbefalte innlegg

Det er vel fortsatt et stort problem, folk som tenker Samsung=Android...

For noen passer iPhone bedre.

Andre forsøker kanskje ren Android.

Jepp, og samsung gjør alt dem kan for å sjule Android så mye som mulig. Så man får sånsett den dårligste Android opplevelsen på Samsung telefoner.

 

Hadde Tizen ellet BadaOS slått bedre ann hadde Samsung garantert brukt det istede for Android.

 

Fikk ikke engang "parret" damas S8 med vår google home høytaler. Bixby prøvde forgjeves å stoppe det :p

 

Nei takke seg til Stock Android, LinageOS og OxygenOS.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LinageOS finnes da vel til S8 så bare å legge inn.

Flere produsentet selger og telefoner som kommer med Android One, som betyr clean android uten bloatware.

 

Men mulig iPhone er tingen for deg om du ikke liker å tukle med ting, og har mye penger.

En kan det, men garantien bortfaller. Jeg prøvde det på HTC M8 en stund fordi jeg måtte ha den som reservetelefon under en reparasjon. :) 

Lenke til kommentar

Lanser den i Norge, vær så snill.

 

Vil bytte ut iPhone X da jeg lenge har hatt lyst på en Pixel men med norsk garanti/reklamasjon. Google fungerer også bedre med økosystemet jeg bruker.

 

Jeg kjøpte min pixel 2 xl i Norge, er en del butikker som har di nå, my trendphone er billigst, så har du multicom, osv osv. Venter på pixel xl 3 selv.

Lenke til kommentar

En kan det, men garantien bortfaller. Jeg prøvde det på HTC M8 en stund fordi jeg måtte ha den som reservetelefon under en reparasjon. :)

Faktisk ikke alle produsentet som har det slik. Oneplus lar deg roote å herje med telefonen uten at garantien frafaller.

 

Når dem slipper en update så har dem guide på hvordan man skal installere den på vanlig måte, eller hvordan man installerer den med TWRP (som man bruker for å flashe custom roms). Tror ingen andre selskap gjør likens.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Faktisk ikke alle produsentet som har det slik. Oneplus lar deg roote å herje med telefonen uten at garantien frafaller.

 

Når dem slipper en update så har dem guide på hvordan man skal installere den på vanlig måte, eller hvordan man installerer den med TWRP (som man bruker for å flashe custom roms). Tror ingen andre selskap gjør likens.

Det er veldig bra ja! Klart, for oss i Norge har det ikke noe å si da vi kan roote så mye vi vil, men det sender signaler verden over!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...