Gå til innhold

Utdanning/ yrke hjemmejobb?


ano11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt yrker innen IT.  Yrker som ikke krever "hands on" selvsagt, slik som Webdesigner, programmeringsjobber, artikkelskriver, fotograf, fjernhealing, eller cybersex operator... Har du ditt eget (konsulent) firma og leier deg selv ut så kan du sitte hjemme, og du kommuniserer da utelukkende over internett. ;)

 

Har sett annonser som omhandler programmering, support, site management (eks. wordpress) eller chat operator på div nettsider, der det står at man kan jobbe hjemme ifra. Utenlandske også.

 

Men helt ærlig, kan ikke fordra å snakke for mye på jobb selv, jobber heller med ubetalt overtid :D. Samfunnet burde vært litt løsere rundt det der da det er mange som ikke har interesse/ork til å passiere dagen lang, men det er litt opptil en selv egentlig.

Endret av herbiwere
Lenke til kommentar

Spesielt yrker innen IT.  Yrker som ikke krever "hands on" selvsagt, slik som Webdesigner, programmeringsjobber, artikkelskriver, fotograf, fjernhealing, eller cybersex operator... Har du ditt eget (konsulent) firma og leier deg selv ut så kan du sitte hjemme, og du kommuniserer da utelukkende over internett. ;)

 

Har sett annonser som omhandler programmering, support, site management (eks. wordpress) eller chat operator på div nettsider, der det står at man kan jobbe hjemme ifra. Utenlandske også.

 

Men helt ærlig, kan ikke fordra å snakke for mye på jobb selv, jobber heller med ubetalt overtid :D. Samfunnet burde vært litt løsere rundt det der da det er mange som ikke har interesse/ork til å passiere dagen lang, men det er litt opptil en selv egentlig.

Takk for tipsene! Glad jeg ikke er den eneste som tenker slik  :) . Har prøvd meg på programmering tidligere, men jeg kan ikke si at det akkurat er noe jeg brenner for  :hm:

Lenke til kommentar

Det kan være lurt å finne ein mellomting. Det finnes massevis av jobbar der kontakt med andre ikkje er det primære i jobben. Som f.eks å sitte på eit kontor.

Det å trene seg opp til å omgå folk er ingen ulempe, utan at du treng å ta deg ein jobb som talar.

 

Heimebaserte jobbar er begrensa til jobbar der du kan produsere eit eller anna heimeifrå. Sidan dei færraste er omfattande produksjonsutstyr heime, så er det hovedsakleg produksjon av intellektuelle ting, slik som programmering, kunst/litteratur, eller kundeoppfølging over telefon/chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...