Gå til innhold

Ny funksjon ønskes: Add user to KILLFILE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tviler på at dette er en funksjon verdt å kaste bort tid på

ettersom jeg ikke tror at det er mange som kommer til å benytte seg av den.

 

Det skal mye til før jeg gidder å kreve å ha en knapp som utelukker alle poster å vises for min bruker.

Det er jo bare å ikke lese postene til den personen du ikke gidder å høre synspunkter fra.

Lenke til kommentar

Synes kanskje det er rart at en slik funksjon faktisk blir implementert ettersom det vil kunne skape kaos og gjøre en tråd rimelig uforståelig om noen svarer på en melding uten å lime inn teksten det kommenteres på.

 

Jeg kan forstå ønsket om en slik funksjon, men jeg kan ikke helt forstå at det kan fungere tilfredstillende. Men, det er jo opp til enhver bruker å velge om funksjonen skal taes i bruk. Jeg tror ikke jeg vil komme til å benytte meg av den. Uansett, mer og bedre funksjonalitet vil gjøre brukere fornøyd og dermed vil det være en fordel. Så, ok, jeg støtter den :D

Lenke til kommentar

QUOTE (jarmo @ 16/12/2003 : 21:04)
Hvis en/flere tråd(er) killes av 3-4-5-6 brukere, vil det bare bli kaos  ;)

enig.

Tenk og på serverbelastningen da dette sansynligvis må gjøres serverside...

Vi er da uansett ikke så dumme at vi ikke klarer å screene uønskede innlegg manuelt? I det minste får vi oss en god latter hver gang vi ser poster av duster som bare poster dritt

Endret av enden
Lenke til kommentar

QUOTE (GeeZuZz @ 16/12/2003 : 20:40)
Denn funksjonen er i neste versjon av invision board: http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=103232

Konge. Da skal det plinkes, gitt.

 

QUOTE (jarmo)

Hvis en/flere tråd(er) killes av 3-4-5-6 brukere, vil det bare bli kaos ;)

 

Per que? Killer man tråder, slipper man å forholde seg til dem i det hele tatt. Man må jo vite hva den handler om før man killer den, jeg regner ikke med at man får avansert scorefunksjonalitet hvor man kan automagisk score tråder med visse ord nord og ned.

 

QUOTE (enden)
Vi er da uansett ikke så dumme at vi ikke klarer å screene uønskede innlegg manuelt? I det minste får vi oss en god latter hver gang vi ser poster av duster som bare poster dritt

 

Jeg synes det er trist å se folk som kun er ute på ******, jeg. Enda verre er det at folk fortsetter å mate trollene.

Lenke til kommentar

når jeg først leste forslaget tvilte jeg litt, men

 

QUOTE
Ignore User
Not surprisingly another popular request. Simply put, each member can edit and maintain their own "ignore" list which allows them to "collapse" posts made by a member on their list. A link is provided to expand the post to allow it to be read if desired. The administrator can select which member groups are immune from the ignore list.

 

ser ikke så dumt ut det der ;) man har muligheten til å lese dem uansett, de bare vises ikke automagisk :D

Lenke til kommentar

Hvem, hvem og hvem? Politikk/religion-postere? Jeg holder meg unna den delen av forumet, ellers takk. Jeg har ingen særlig tiltro til hverken av delene.

 

Edit: Jeg måtte jo kikke. Akkurat som når noen nevner tubgirl eller goatse. Ja, psilocybe, faren for at det trekløveret havner i et killfilter er klart til stede. :)

Endret av LarsC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...