Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har fått aktivert brukerkontoen sin enda? (Se https://www.phs.no/for-studenter/ikt-for-studenter/).

Jeg får ingen sms med aktiveringskode, andre som sliter med dette eller er det ikke noe å tenke på før studiestart?

Om jeg ikke tar feil, mener jeg det sto i velkomstbrevet på SO, eller i velkomstbrosjyren at vi får tilgang cirka 1 uke før studiestart. Det er også da vi kan godkjenne timeplan og se klassen man havner i. Så får nok tilgangen om 1.5 uke cirka!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom det er mye obligatorisk, er det mulig og for eksempel reise vekk en langhelg? Eller er det sånn at det er obligatorisk skole mandag-fredag? Hvis noen vet :)

 

Mulig å reise vekk en langhelg. Sjeldent at det er noe obligatorisk hver dag. 

Lenke til kommentar

Noen som har klart å melde seg til eksamen osv? Har lyst å gjøre dette så raskt som mulig mtp at stipendet kommer da..

Nei, det er feil. Stipendet kommer etter at semesteravgift er betalt, og skolen har registrert oppmøte. Når du har lagt til og godkjent emnet, så meldes man ofte automatisk opp til eksamen og man må eventuelt melde seg av :) B2 og B3 kommer stipendet fra og med 01/08 så fort semesteravgift er betalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I brosjyren står det: PIN koden til StudentWeb for du første gang du registrere deg (tidligst 19 august). Men har noen faktisk fått dette til nå?

Ja, men du får gjort null og niks der inne, så bedre å vente til man kan logge inn med feide. Dette er jo uansett ikke noe å stresse med :)

Lenke til kommentar

Er det noen som fortsatt trenger noen og bo med i stavern? Hadde ordnet boplass, men der var det en del som trakk seg, så endte opp med plass alene i huset, så er på utkikk etter noe nytt :) rop gjerne ut om dere vet noe ledig!

 

Edit: løst

Endret av Oaaphs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...