Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2019


Krimt3k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I 2017 kunne man få avslag fra 1-7 juli, altså helt til søndagen, og

I 2018 fikk vel alle avslaget 5.juli (inkludert jeg).

Til alle som lurer på dette, så kommer avslaget (av erfaring) både på mail og sms. Tror ikke det er mulig å ikke få med seg det. mobilen duret ganske godt i fjor for å si det slik.... Lykke til alle sammen! Håper opptaksnemnda har valgt ut bra folk som fortjener å få drømmen oppfylt.

 

Huff, på SMS også? Hadde planer om å unngå mailen litt, men da satser jeg på at jeg ikke får noen melding heller.  :tease:

Lenke til kommentar

Jeg hadde også håpet på å kunne unngå den mailen til tider, men det er jo ikke mulig om man for sms også.

Er jeg den eneste som følte at jeg slet med å komme opp med eksempler til tider? Spurte han som intervjuet meg om det var greit at jeg tok noen tenkepauser, og enkelte ganger slet jeg skikkelig med å komme opp med noe! 

Håper ikke det teller veldig negativt, var jo et ganske krevende intervju og vanskelig å komme opp med eksempler fra livet sitt sånn med en gang.

Endret av hi123
Lenke til kommentar

Blir alle mailene sendt ut samme dagen, eller fortløpende denne uken?

 

Fra trådene fra i fjor osv virker det som de fleste avslagene ble sendt ut samme dag, eventuelt også dagen etter. Men kan være jeg tar feil, så ikke stol 100% på det jeg sier hehe  :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også håpet på å kunne unngå den mailen til tider, men det er jo ikke mulig om man for sms også.

Er jeg den eneste som følte at jeg slet med å komme opp med eksempler til tider? Spurte han som intervjuet meg om det var greit at jeg tok noen tenkepauser, og enkelte ganger slet jeg skikkelig med å komme opp med noe!

Håper ikke det teller veldig negativt, var jo et ganske krevende intervju og vanskelig å komme opp med eksempler fra livet sitt sånn med en gang.

Jeg slet med akkurat det samme, og følte ikke at de eksemplene jeg kom på var de beste. Det gjorde meg enda mer stresset enn jeg allerede var, så er veldig redd for at jeg får en mail med avslag :/

Endret av m_k
Lenke til kommentar

Jeg hadde også håpet på å kunne unngå den mailen til tider, men det er jo ikke mulig om man for sms også.

Er jeg den eneste som følte at jeg slet med å komme opp med eksempler til tider? Spurte han som intervjuet meg om det var greit at jeg tok noen tenkepauser, og enkelte ganger slet jeg skikkelig med å komme opp med noe!

Håper ikke det teller veldig negativt, var jo et ganske krevende intervju og vanskelig å komme opp med eksempler fra livet sitt sånn med en gang.

Så lenge du faktisk kom med noen eksempler til slutt, skal ikke det ha noe å si :) I alle fall det inntrykket jeg har fått av de jeg kjenner som har kommet inn. Er jo bare bra å tenke seg om litt, tenker jeg da :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde også håpet på å kunne unngå den mailen til tider, men det er jo ikke mulig om man for sms også.

Er jeg den eneste som følte at jeg slet med å komme opp med eksempler til tider? Spurte han som intervjuet meg om det var greit at jeg tok noen tenkepauser, og enkelte ganger slet jeg skikkelig med å komme opp med noe! 

Håper ikke det teller veldig negativt, var jo et ganske krevende intervju og vanskelig å komme opp med eksempler fra livet sitt sånn med en gang.

 

Noen ganger spurte jeg han som intervjuet meg om jeg kunne få litt tid til å tenke, og det sa han var helt greit. Tok kanskje 30 sekunder - 1 minutt. Flere av de jeg har snakket med som jeg fikk kontakt med på de fysiske opptaksprøvene, har gjort det samme. Tror nok de har litt forståelse for at det ikke alltid er så lett å komme på eksempler på sparket.  :)

Lenke til kommentar

Noen som har hørt at en som har klaget har fått sin klage igjennom? Eller er det helt unødvendig å klage i det hele tatt dersom ingen faktisk har kommet igjennom?

Vet en på forumet fikk igjennom en klage i fjor. Er nok ikke unødvendig, men utifra hva jeg har fått inntrykk av er det ikke en overvekt av klager som går igjennom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...