Gå til innhold

KOMMENTAR: En enorm oppdatering, men er det egentlig nok?


Anbefalte innlegg

 Hvor er den gigantiske sandormen som ble vist fram? Hvor er dinosaurene? Er ørkenplaneter endelig tilgjengelige nå eller?

Kjøpte spillet i fjor og har møtt på masse dinosaurer og ørkenplaneter hvertfall, både før og etter NEXT. Sandormen har de selv sagt at de tok ut av spillet for den ble for overpowered visstnok, håper dog den kommer tilbake en gang i fremtiden :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det var mp i test build av spillet, så er det jo klart han svarer slik, eller om det var planen å legge til mp.

Men på den fysiske kopien, på steam, på psn etc, stod det 1 spiller.

Om det var planen å legge det til, så svarer du ikke "ja det er multiplayer", du svarer noe ala "multiplayer kommer".

 

Rart om de hadde fungerende multiplayer i test build før launch, aktivt reklamere for at de har multiplayer, så bruke 2 år på å få det fra test til prod.

Sannheten er nok sannsynligvis at de ikke hadde multiplayer...

Lenke til kommentar

Det er VELDIG verdt pengene. Jeg kjøpte det nå som det var på tilbud. Kjøpte det på lørdagen og har klokket inn 9 timer allerede ..... skal sies jeg er ekstremt kresen på spill og spiller nesten ikke lenger, men det her fenget meg veldig. 

Er så latterlig mye å gjøre og så mye variert som skjer hele tiden. I løpet av første timene hadde jeg besøkt 2 forskjellige solsystem, reddet et freighter skip hvor jeg ble kaptein over det, utforsket helt forskjellige planeter. En med lav atmosfære så jeg basicly var supermann, en hvor det var flyvende monster i luften og en planet som var tatt rett utifra filmen Oblivion med futuristiske bygninger langt oppi skyene. 

 

Du kan jobbe med quests, bygge deg baser hvor du vil,  oppgradere tech til deg selv eller skipet, bygge baser på freighter skipet dit, drive på med trading....tja hele tatt. Det er sykt mye å gjøre her. 

Anbefaler spillet lett.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

No Man's Sky har mye å lære fra Subnautica, det klarte jeg ikke å legge ifra meg før etter 30-40 timer.

 

Ja. MYE. Subnautica e singleplayer som sikkert siktet på rundt 20-40 timer med gameplay. Det no mans sky ikkje klarer e progresjon. Like grindy første timen som tyvende time.

Lenke til kommentar

Likte noen ting med NMS, men det jeg likte aller minst var UI og det såkalte "inventar systemet". Så jeg får heller vente 2 år til så kanskje det har blitt fixet. Gi meg pc UI og jeg skal prøve igjen.

 

Enig. Innholdsmessig va ikkje grunnen til at eg refunderte sist, men mange av de andre "små" tingene. Holde inne for å trykke på ting. Og hele tiden vurdere ka eg skal ta med meg. Sikkert ett bra spill for mange, men eg takler det bare ikkje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...