Gå til innhold

Skyrim spilles fortsatt av flere millioner hver måned


Anbefalte innlegg

Spilte igjennom Skyrim når det kom ut og har ikke spilt det siden. Har det skjedd store endringer? Er det et nytt spill i dag, eller stort sett det samme?

 

Med unntak av et par DLCer av varierende kvalitet er det så godt som identisk. Special Edition som kom ut "fikset" teksturene men ingenting annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det gjør det jo bare til et større mysterium hvorfor folk gir fullstendig blaffen i Elder Scrolls Online. Personlig synes det er LANGT bedre enn makkverket Skyrim. Grafikk? 4K. Spille med andre? Ikke noe problem. Spille alene? Ikke noe problem. Historie? Langt bedre. Gameplay? Langt bedre. Quests? Langt bedre. Verden? Langt større, og mye mer interessant å utforske. Ja, jeg vet ESO var ræva da det kom, men det begynner å bli en stund siden. Utrolig mye er forandret siden da. Selv jeg hatet det intenst da det kom, men nå veksler jeg mellom The Crew 2 og Elder Scrolls Online. Andre spill trenger jeg ikke.

 

Vel, ESO er vanvittig populært i dag, så det er nok ikke tilfelle at folk gir blaffen i det. Personlig spiller jeg bare på en PS4 (Pro riktignok) og spillet fremstår som et halvferdig early access produkt der, med den dårligste draw distancen jeg noen gang har sett.

"Vanvittig populært" xD

Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg et spill som er mer "utslitt" en Skyrim? jeg spilte det ferdig for flere år siden men fortsatt skal det "suges" ut for alt det er vært på "alt" av platformer, remaster osv osv gud jeg er så lei av det spillet kom med noe NYTT Bethesta !!
 

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

 

Spilte igjennom Skyrim når det kom ut og har ikke spilt det siden. Har det skjedd store endringer? Er det et nytt spill i dag, eller stort sett det samme?

 

Med unntak av et par DLCer av varierende kvalitet er det så godt som identisk. Special Edition som kom ut "fikset" teksturene men ingenting annet.

Nåja. Special Edition er 64bit. Noe som hjalp veldig for moddere da minne var et stort problem med 32bits utgaven. Og SSE bruker Dx11(er jeg temmelig sikker på), ikke Dx9

Lenke til kommentar

Nåja. Special Edition er 64bit. Noe som hjalp veldig for moddere da minne var et stort problem med 32bits utgaven. Og SSE bruker Dx11(er jeg temmelig sikker på), ikke Dx9

Det fikset kanskje modder. Men spillet i seg selv er fremdeles ganske så ræv uten mods. Vanlig Skyrim med et par mods er mye penere enn denne "Special Edition" Bethesda selv kom med.

Lenke til kommentar

Det gjør det jo bare til et større mysterium hvorfor folk gir fullstendig blaffen i Elder Scrolls Online. Personlig synes det er LANGT bedre enn makkverket Skyrim. Grafikk? 4K. Spille med andre? Ikke noe problem. Spille alene? Ikke noe problem. Historie? Langt bedre. Gameplay? Langt bedre. Quests? Langt bedre. Verden? Langt større, og mye mer interessant å utforske. Ja, jeg vet ESO var ræva da det kom, men det begynner å bli en stund siden. Utrolig mye er forandret siden da. Selv jeg hatet det intenst da det kom, men nå veksler jeg mellom The Crew 2 og Elder Scrolls Online. Andre spill trenger jeg ikke.

 

Største grunnen til at ESO og ES-single player ikke kan sammenlignes er fordi verdien ligger i mods. Jeg har selv laget en del mods til både oblivion, skyrim, fallout 3, og fallout 4. Man former spillet i den rettningen man vil og det er stort sett bare fantasien som stopper deg.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...