Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AFAIK så har Aguero aldri scoret på Anfield og City har ikke vunnet mer enn en av de siste 30 oppgjørene der. (Fritt etter noen jeg ikke kjenner - jeg har ikke faktasjekket).

Samtidig, selv om han scoret to og så bra ut sist, så virker ikke Kane i storslag helt enda.

Enig. Tror pool har upperhand. Samtidig er Kane litt under standard. Delvis derfor jeg har valgt å overse pricerice, å se etter bedre muligheter. Har bare 1 ft, litt kjipt. Kunne fått inn gode spillere nå, men venter jeg en uke, har jeg 15 dager IB, pluss de dagene mellom 7-8. Så rundt 20 dager med visdom, mot panser lag gw8.
Lenke til kommentar

 

AFAIK så har Aguero aldri scoret på Anfield og City har ikke vunnet mer enn en av de siste 30 oppgjørene der. (Fritt etter noen jeg ikke kjenner - jeg har ikke faktasjekket).

Samtidig, selv om han scoret to og så bra ut sist, så virker ikke Kane i storslag helt enda.

2002/2003 Sat 03 May Liverpool 1 - 2 Manchester City League

Jepp, Liverpool har en sinnsyk statistikk mot City. Dette var siste gang City vant på Anfield.

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som om Agueros pris faller og Kanes øker. Burde muligens byttet?

Mange som har solgt Aguero, for å ha Kane denne runden. Men Tror mange av de vil handle tilbake Aguero igjen. Spurs, United, Chelsea er eneste storlagene City møter frem til 29 desember, gw20. Det han eventuelt synker, øker han igjen like fort.

Det går jo an å ha begge to. Men det er vrient å få til, med press fra Hazard/Liverpool spillere.

Lenke til kommentar

Mange som har solgt Aguero, for å ha Kane denne runden. Men Tror mange av de vil handle tilbake Aguero igjen. Spurs, United, Chelsea er eneste storlagene City møter frem til 29 desember, gw20. Det han eventuelt synker, øker han igjen like fort.

Det går jo an å ha begge to. Men det er vrient å få til, med press fra Hazard/Liverpool spillere

Måtte kompansere i Liverpool assets, men har likevel Milner og Robertson. Da får jeg:

 

Kane Aguero Mitrovic

 

Hazard Richarlison B.Silva Milner Fraser 

 

Mitt tips er at Liverpool kommer til å slite mot noen av de mindre lagene. Historisk sett så har det vært sånn.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...