Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er jeg for utålmodig?


Anbefalte innlegg

Eidsiva driver å bygger ut fibernett her jeg bor, så jeg registrerte min interesse på nettsiden dems. Fikk da et tilbud som jeg mener var ganske bra. Halv pris for 300/300 i 12 mnd, altså 325kr i mnd. 

 

I tilbudet sto det at leveringstiden var estimert 7-12 uker, men at denne kunne variere pga vinter og tæla. Greit nok tenkte jeg, jeg har da tålmodighet til å vente til sommern, skal bli godt å få skikkelig nett i hus, og få spilt litt uten 'lagg' (låner trådløsnettet fra de i etasjen over)

 

Det har nå passert 17 uker siden jeg mottok tilbudet. Fremdeles ingen fiber i hus. Vinteren er da over? Eller? 

 

Jeg tok kontakt på facebooksiden dems for noen uker siden for å høre ståa. Men da fikk jeg beskjed om at 7-12 uker estimert leveringstid var beregnet fra ETTER de var ferdig med hele prosjektet i mitt området. Fanden og, godt mulig jeg ikke får noe fibernett i år da? Hadde jeg visst at leveringstiden var slik de beskrev i chatten, og ikke slik jeg hadde fått i tilbudet hadde jeg nok fikset nett fra noen andre i mellomtiden. 

 

Nå skal det også sies at de i etasjen over har fibernett fra Eidsiva. Så hvorfor det skal ta så lang tid for meg fatter jeg ikke. 

 

Er ikke imponert over servicen dems så langt ihvertfall. Men samtidig, det tilbudet frister fremdeles. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommeren for 3 år siden fikk de som bodde her før meg tilbud fra eidsiva også. Eller, jeg vet ikke når det faktiske tilbudet kom, men det skulle være fiber på plass da. De har enda ikke kommet lengre og «planlegger» fortsatt.

 

Godt mulig du ikke får fiber nett verken i år eller neste år, eller året etter der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...