Gå til innhold

Anbefale mobiloperatør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Behold kontantkortet. Selv om du får telia merkenavnet, vil du fortsatt ha 29 øre for tale/SMS/MMS og 99 øre/MB. Jeg har et kontantkort hos chess liggende der jeg har fått samme informasjon. Ellers anbefaler jeg en av operatørene som tilbyr 1 GB med fri tale/SMS/MMS til 125,-/mnd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Talkmore har lave priser som tilsvarer Chess på kontantkort. Ingen kostnader ved ringing til andre som har Talkmore. De har også datapakker som begynner langt under 1GB om man ikke trenger mye data. Kundeservice er veldig bra. Man kan fylle på det beløpet man ønsker gjennom vanlig nettbank.

Lenke til kommentar

Talkmore har lave priser som tilsvarer Chess på kontantkort. Ingen kostnader ved ringing til andre som har Talkmore. De har også datapakker som begynner langt under 1GB om man ikke trenger mye data. Kundeservice er veldig bra. Man kan fylle på det beløpet man ønsker gjennom vanlig nettbank.

Jobber du i talkmore eller en telenor forhandler?

 

https://telia.no/privat/kontant/smart-kontant

 

https://talkmore.no/tjenester/data-utland

 

Har ikke funnet bedre måte å sammenligne de på men som du ser er det forskjell.

Skal du ha store datapakker bør du styre unna telenor og icenet vertfall.

Men telenor er ofte bedre på dekning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jobber ikke i Telenor men ser at Telia har helt andre priser og prisplaner enn Talkmore.

Kan også nevne at happybytes.no driftes etter gamle prinsipper. Nemlig at man betaler etter forbruk. Dette kan være en veldig bra erstatning for kontantkort.

Lenke til kommentar

Får jo ubegrenset ringing og sms hos talkmore for 149kr i måneden med 500MB data inkludert (99kr de to første månedene eller to måneder gratis om man blir vervet, noe jeg kan bistå med om ønskelig) så ser lite grunn til å bruke kontantkort da med mindre man bruker mindre enn dette per måned.

 

Talkmore bruker Telenor sitt nett.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hadde vært en fordel å fortelle hvor stort forbruk du har; tale/sms og eventuelt data.

Jeg ville ha en oversikt ut over mitt nåværende forbruk, derfor jeg ikke opplyste det, og det mer jeg at jeg har fått, takk, dere har vært tikl stor hjelp!

Mitt forbruk er minimalt, det ligger på 100-200 kr per år - ja, ÅR, jeg sender 15-20 sms per måned og har 0 dataforbruk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...