Gå til innhold

Lage et forslag til ny hjemmeside


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min far har betalt for å få laget en ny hjemmeside, men denne ser veldig uprofesjonell ut i mine øyne, og jeg har tenkt å prøve å lage en bedre versjon på egen hånd.

 

Det jeg lurte på er om det er noen måte å lage et eksemplar på, hvor jeg får endret og laget den som jeg vil, uten at det blir fysisk endret på hjemmesiden?

 

Mener å huske at han som lagde den nåværende hjemmesiden hadde noe sånt som dette : "www.ny-XXXXXX.com" før den siden ble aktivisert

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt over går det fint å ha den på en lokal webserver på maskinen din før du produksjonssetter den.

 

Kan jeg lage en lokal en, og så evt. enkelt legge den inn i stedet for den nåværende nettsiden? Uten å måtte gjøre alt på nytt

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei!

 

Min far har betalt for å få laget en ny hjemmeside, men denne ser veldig uprofesjonell ut i mine øyne, og jeg har tenkt å prøve å lage en bedre versjon på egen hånd.

 

Det jeg lurte på er om det er noen måte å lage et eksemplar på, hvor jeg får endret og laget den som jeg vil, uten at det blir fysisk endret på hjemmesiden?

 

Mener å huske at han som lagde den nåværende hjemmesiden hadde noe sånt som dette : "www.ny-XXXXXX.com" før den siden ble aktivisert

 

Takk

Kan du definere "uprofesjonell"? Kanskje en link til siden, eller et screenshot?

 

Husk at design ikke alltid er hvordan det ser ut, men hvordan det fungerer i praksis. En nettside som fremstår klinisk og "kjedelig" er i mange tilfeller mer lesbar og treffer målgruppen mer effektivt, så sant innholdet rent typografisk er på stell.

 

Ut fra hvordan du ordlegger deg, så tror jeg neppe det er noen god løsning at du tar over stafettpinnen her. Vertfall ikke hvis man har planer om å tjene penger på siden.

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...