Gå til innhold

«TotalBiscuit» er død


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av spill industriens viktigste stemmer har sagt sine siste ord. Utrolig trist dette, men til tross for sin korte levealder er det nok få personer som kan skryte på seg å oppnådd en brøkkdel av hva denne mannen har fått til på sin korte tid på denne jord. Rest in Peace you magnificent bastard... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kreft kan være veldig uforutsigbart. Min mor hadde en stor kreftoperasjon i fjor, og alt gikk bra, og erklært (sannsynligvis) kreftfri. Så gikk det 6 mnd, og på en undersøkelse fant de ut at en liten tapp av svulsten hadde satt seg et annet sted. Ny operasjon, på nytt erklært (sannsynligvis) kreftfri. Så var hun på beina igjen, det gikk tre måneder, og så fikk hun litt pusteproblemer. Bam, den hadde spredd seg til lungen, og hun døde et par-tre uker senere. Dette har gitt meg en helt ny respekt for sykdommen og hvor lite makt vi egentlig har over den.

Lenke til kommentar

John Bain var slik eg oppfatta han, eit oppriktig godt menneske, og ein kjempe innan sitt felt. Han var heilt i front både når det gjaldt forbrukarrettar og forretningspraksis i spelbransjen, og når det gjaldt openheit og etikk for Youtuberar som han sjølv. Arbeidet hans var prega av ein høg grad av integritet og at han stilte minst like høge krav til kvaliteten på det han sjølv laga, som han stilte til spelindustrien.

 

Han fortener òg å hugsast for korleis han hjalp til med å spre bevisstheit rundt kreft. Eg trur der var mange av oss som over tid hadde oversett og skubba til side symptom som vi absolutt burde ha diskutert med legen, men som fekk det undersøkt etter å ha blitt formana til det av Totalbiscuit. Det er tragisk at han sjølv skulle døy so ung av sjukdommen, men han redda truleg fleire liv ved å bidra til at andre sin kreftsjukdom vart oppdaga tidleg.

 

Kvil i fred, TB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...