Gå til innhold

Skatt på inntekter på 80,000+ i måneden - salg i utlandet


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en 17 år gammel gutt og har i det siste tjent gode penger, problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal betale skatt, skal kontakte skatteetaten neste uke men vil gjerne se om noen har erfaringer herfra.

 

Jeg bruker min datamaskin for å selge på nettet og ingen produkter kommer innenfor Norge i det hele tatt og alt skjer i det Amerikanske markedet.

 

Skal skrive inntekter osv. denne måneden.

 

April-Mai: 65,000 fra Salg i USA - månedlig.

 

Og har hatt 5 kunder de siste 24 timer og er 20,000 kr - ren fortjeneste for en konsulenttjeneste. (Til USA-kunder.)

 

Skal man skatte her i Norge da hvis ingenting er innenfor Norge men jeg er bosatt i Norge og driver alt fra min datamaskin?

 

Takk for all hjelp. Skal kontakte skatteetaten uansett for å få mer definitivt svar.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg er en 17 år gammel gutt og har i det siste tjent gode penger, problemet er at jeg vet ikke hvor jeg skal betale skatt, skal kontakte skatteetaten neste uke men vil gjerne se om noen har erfaringer herfra.

 

Jeg bruker min datamaskin for å selge på nettet og ingen produkter kommer innenfor Norge i det hele tatt og alt skjer i det Amerikanske markedet.

 

Skal skrive inntekter osv. denne måneden.

 

April-Mai: 65,000 fra Salg i USA - månedlig.

 

Og har hatt 5 kunder de siste 24 timer og er 20,000 kr - ren fortjeneste for en konsulenttjeneste. (Til USA-kunder.)

 

Skal man skatte her i Norge da hvis ingenting er innenfor Norge men jeg er bosatt i Norge og driver alt fra min datamaskin?

 

Takk for all hjelp. Skal kontakte skatteetaten uansett for å få mer definitivt svar.

 

Ja, det holder ikke å bare ha utenlandske kunder for å ikke skulle betale skatt, desverre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...