Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Det er ikke deg, det er meg"


Anbefalte innlegg

En vesentlig forskjell er vel at jeg på ingen måte lever i sølibat. Men du verden så glad jeg er for at jeg ikke er lav, skallet, sjenert eller har under gjennomsnittet liten penis

For alt vi vet, så beskriver alle disse tingene deg. Det er ikke første gangen i internetthistorien at noen prøver å utgi seg for noe annet enn det de er.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Får flash backs til før /r/incels ble bannet fra reddit.

En vesentlig forskjell er vel at jeg på ingen måte lever i sølibat. Men du verden så glad jeg er for at jeg ikke er lav, skallet, sjenert eller har under gjennomsnittet liten penis, jeg kan skjønne at dagens dating-scene er tragisk for menn som har gjennomsnittlig eller lavere seksuell markedsverdi.

 

Det er et gammelt ordtak som heter at man kan enten elske kvinner, eller forstå dem, men ikke begge deler.

 

 

Det er jo litt imponerende at du klarer få alle tråder til å dreie seg om hvor stor tissen din er. Jeg er sikker på at alle som har andre spørsmål enn det er takknemlige for denne tilleggsinformasjonen.

Endret av Aiven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Datet ei jente i et par måneder, og jeg trodde at alt var bra helt til hun ikke ville mer og sa: "Det er ikke deg, det er meg. Jeg er bare ikke klar for noe forhold". Spurte om hun ikke var klar for forhold med MEG eller om hun ikke var klar for noe forhold generelt. Det var det sistnevnte. Så slutt å kast bort tiden min...

Spør deg selv hvordan hun skal unngå å kaste bort tiden din dersom hun ikke skal slå opp med deg.

 

Skulle hun ikke ha slått opp med deg, men heller kastet bort sin egen tid ved å leve en løgn?

 

Eller skulle hun aldri ha datet deg?

 

Dersom du mener hun aldri skulle ha datet deg, så aksepterer du implisitt at det er noe galt med henne. Ergo, det er ikke deg, det er henne.

 

Så hva syter du egentlig over her?

 

Ikke klar for noe forhold generelt er som alle vet bare noe sprøyt. Bruk alltid Brad Pitt-regelen i slike tilfeller. Ville hun ikke ha vært klar for et forhold hvis det var Brad Pitt hun datet heller tror du? Du vil ha en dame som behandler deg som om du var Brad Pitt. Hadde Mr Perfect kommet hadde hun vært klar til å binde seg på under to minutter.

Denne logikken foretrekkes nok bare av folk som liker å synes synd på seg selv. Det er imidlertid slett ikke umulig å dumpe noen dersom man ikke vil være i et forhold. Sier virkelig ikke dette seg selv?

 

Jeg har selv slått opp med jenter fordi jeg ikke vil være i noe forhold. Og det uten at det står et nytt par pupper klare for meg til å klemme på. Ville jeg slått opp med henne dersom hun var en 23 år gammel Jessica Alba? Nei. Men i så fall hadde motivasjonen for å videreføre forholdet vært 100% materialistisk. Er det dette du ønsker deg? En dame som liker deg fordi du er rik og kjendis?

 

I den virkelige verden kan imidlertid ikke vanlige jenter velge Brad Pitt, og "Mr Perfect" eksisterer ikke. Derfor er det heller ikke uvanlig at man kan miste lysten på å date. Og i slike tilfeller er det heller ikke noe galt i å avslutte forholdet man befinner seg i. Dersom man har integritet, vel å merke. Så hva er det som egentlig kritiseres her?

 

Integritet.

 

Jeg lurer på om dere selv har noen.

 

De med stor penis har ikke behovet for å nevne det.

Jo. Dersom dette er hva som definerer selvbildet deres, og de fremdeles har få anledninger til å vise den frem. Sistnevnte følger sannsynligvis av førstnevnte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...