Gå til innhold

Program til å spore telefon(Android)?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som kjenner til en sporingsapp som lar seg installere på Android telefon og ikke er mulig å stoppe/avinstaller for en eldre bruker(bruker telefonen til å ringe, sende sms)?

 

Det må være mulig å kunne manuelt starte sporingen fra en pc eller annen telefon og uten at det kommer opp den aktuelle telefonen som blir sporet.

 

(Tanken er at det skal brukes på telefonen til en med hukommelsestap og hvor det er fare for at han ikke kommer hjem til avtalt tid.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Om enheten du logger inn fra blir en godkjent enhet på telefonen kan det kanskje gå å unngå varsler om innlogging. Mulig at det da vil gå å bruke goolge map tidslinje eller find my android.

Husker at jeg brukte Prey for noen år siden, og det funket fint.

Lenke til kommentar

Jeg har god erfaring med funksjonene til McAfee Mobile Security (gratis) hvor du logger på Min side hos McAfee og ser hvor mobilen befinner seg. Så har det jo i tillegg andre sikkerhetsfunksjoner. Sletting må gjøres med utgangspunkt i Min side. Enkelt i bruk. Husk bare at GPS må være slått på da ;)

 

Kan det være aktuelt at personen kan lære seg å bruke en "Emergency Button" som sender til et forhåndsvalgt nummer (fks. ditt) melding med GPS kartlink også? Han skal bare trykke på appknappen, resten gjør seg selv. Noen av disse appene er mer omstendelig å installere enn andre, da får du bare teste de ut. Jeg har dette pga noen aleneturer og fiske.

 

Og denne burde alle ha: https://norskluftambulanse.no/hjelp113/

Endret av GeirHH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...