Gå til innhold

Klarer ikke bestemme hvilken tv jeg skal kjøpe.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jeg til å gjøre. Takk for hjelpen alle sammen så langt :-)

Grattis med brukt tv og 14 dager angrerett... Komplett har 45 dager returrett og Elkjøp har 50 med gratis retur. Sorry dette var et dårlig valg og Demo= retur fra tidligere kunde som ikke var fornøyd med produktet. Det mest negative med Netonnet et tragisk kundeservice og du må betale evt returen av tv selv ca 600,-. 

Lenke til kommentar

 

Det kommer jeg til å gjøre. Takk for hjelpen alle sammen så langt :-)

Grattis med brukt tv og 14 dager angrerett... Komplett har 45 dager returrett og Elkjøp har 50 med gratis retur. Sorry dette var et dårlig valg og Demo= retur fra tidligere kunde som ikke var fornøyd med produktet. Det mest negative med Netonnet et tragisk kundeservice og du må betale evt returen av tv selv ca 600,-. 

 

Takk for det.

Kommer jo ikke til å sende den tilbake etter 14 dager uansett. Jeg bestemmer meg på en dag om jeg skal ha den eller ikke.

At jeg må betale retur frakt er noe jeg regnet med jeg måtte gjøre uansett, så det tar jeg på min kappe skulle jeg returnere den.

At den kan være brukt i noen dager driter jeg i for å være helt ærlig.

Endret av tormod1988
Lenke til kommentar

Oh. Både Qled og Oled er de mest moderne TVene i dag. Jeg personlig kjøpte en 65 'Tv Qled.

Hvor moderne en TV er har da lite å si, det er bildekvalitet som er viktig.

QLED er en forbedret utgave av LED, som igjen er en forbedret utgave av LCD, det er samme prinsippet der et LCD-panel blokkerer en lyskilde (lysstoffrør, LED, og nå QLED) og skaper et bilde. Svakhetene er de samme: dårlig innsynsvinkel og kontrast, mens fordelen er lave produksjonskostnader og høyere absolutt lysstyrke.

OLED baserer seg på å skape lys i de pikslene der det skal være lys. Fordelene er at innsynsvinkler og kontrast blir fenomenalt mye bedre enn QLED/LED/LCD, men ulempen er at dette ofte koster mer og at lysstyrken ofte kan være litt lavere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...