Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kysse på byen egentlig?


Anbefalte innlegg

Pleier å kline med 2-3 damer hver gang jeg er ute på byen, og ender som regel opp med å ligge med en av dem.

 

Jeg pleier alltid å snakke inn i øret på jenta, så legger jeg hånden på skulderen og ser henne inn i øynene uten å si noe. Hvis hun stirrer tilbake i noen sekunder betyr det at hun er klar. Hvis hun snur seg eller sier noe er hun ikke. Så tar jeg lett kvelertak med den ene hånden, drar henne lett mot meg og går for kysset. Aldri møtt noen som ikke liker det i hvert fall.

 

Ja, særlig at du gjør det :rofl:Det kan godt være at du drar noen damer i blant, det kan vi jo ikke vite. Men du skryter jo så til stadighet på dette forumet at det virker helt overdrevent. Hvorfor skullle du hatt så mye eksponeringsbehov på et annonymt forum hvis du hadde dradd så mye damer?  :rofl: 

 

Anonymous poster hash: 9bd46...6b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Personlig synes jeg det faktisk er litt ubehagelig om folk står å kliner, spesielt om de sitter rett ved meg.. Greit nok at de er glade i hverandre, kjempe bra det, veldig glad for dem, men ikke gjør det foran meg er du snill...

 

Det spiller ikke noe rolle om man er straight eller ikke, er like ubehagelig. 

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det faktisk er litt ubehagelig om folk står å kliner, spesielt om de sitter rett ved meg.. Greit nok at de er glade i hverandre, kjempe bra det, veldig glad for dem, men ikke gjør det foran meg er du snill...

 

Det spiller ikke noe rolle om man er straight eller ikke, er like ubehagelig.

"Klining" er vel mer for ungdommen?

Jeg gjør det ikke selv, og har ikke gått inn for slikt siden jeg var barn. Jeg har såpass erfaring at jeg har lært meg hvor tungen gir mest utbytte og det sømmer seg ikke i offentlighet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

"Klining" er vel mer for ungdommen?

Jeg gjør det ikke selv, og har ikke gått inn for slikt siden jeg var barn. Jeg har såpass erfaring at jeg har lært meg hvor tungen gir mest utbytte og det sømmer seg ikke i offentlighet :p

 

Haha! 

 

Kyssing da. Er jo et slang ord. :p

Lenke til kommentar

 

Ja, særlig at du gjør det :rofl:Det kan godt være at du drar noen damer i blant, det kan vi jo ikke vite. Men du skryter jo så til stadighet på dette forumet at det virker helt overdrevent. Hvorfor skullle du hatt så mye eksponeringsbehov på et annonymt forum hvis du hadde dradd så mye damer?  :rofl:

 

Anonymous poster hash: 9bd46...6b0

 

Du hadde nok blitt overrasket om du hadde fått et innblikk i hvordan sexlivet de av oss med høy testosteronproduksjon egentlig ser ut. Synet ditt på jenter hadde nok i hvert fall endret seg. Og ja, i helga klina jeg med to damer på samme utested, hvor den ene ble med meg hjem og den andre som var den jeg egentlig ville ha stakk og i ettertid har gitt uttrykk for at hun ikke ønsker å treffe meg igjen. At jeg skryter kjenner jeg meg ikke igjen i. Jeg omgås da jenter som til stadighet avviser eller ikke virker interessert.

 

Hvis du er en over snittet attraktiv person, så vil faktisk en god del av de du møter være tiltrukket av deg seksuelt. Da gjelder det å ta signalene som sendes ut, og være selvsikker nok til at du prøver deg og ikke er redd for å bli avvist.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Enig. Det er mange måter å spørre på uten å bruke ord. 

 

Kan være nokså moodkiller å spør om slik, men kan gå gale når man gir tips på forum om å bare føle seg frem og å ikke spørre til folk  som muligens ikke tar hint. Bland inn en dråpe alkohol på toppen, så har du en #metoo-episode for Line på 21 år som plutselig får litt Kåre på leppene når hun bare ville fortelle ham hvorfor hun valgte å gå statsvitenskap, stakkars Line :))

Lenke til kommentar

Du er på en nattklubb/et utested og snakker med en søt jente, når er det normalt å begynne å kysee? Jeg har aldri kyssa med noen på nattklubb før og skjønner ikke hvordan det skal ''utarte'' seg..

 

Jeg blir som vanlig bare kjent med de ''hva studerer du?'', ''er du herifra eller?'', når er det liksom meninga at man skal kysse, etter hun har svart på hva hun studerer? Hva skal man liksom snakke om for å sette mer riktig setting for noe slikt? Hvordan burde man begynne å flørte etter å ha blitt litt kjent?

 

Høres ut som en dust uten sosiale antenner, men dette er virkelig noe jeg ikke mestrer. Tips?

 

 

Anonymous poster hash: e8a6f...c2d

Du skal ikke kysse etter kjedelig smalltalk/tørrprat! Du må løsne opp stemninga litt. Le, tulle og tøyse, flørte... Bygge litt spenning mellom dere. Så kan dere kline. Men ikke hvis dere står der og prater høflig smalltalk. Jesus...

Lenke til kommentar

Kan gjøres på utenkelig mange måter, men siden du er nybegynner anbefaler jeg å spørre rett ut: "Har du lyst å kysse meg?"

 

Fungerte for meg når jeg var 18. :)

Da jeg var "ung og uerfaren" fant jeg et jævla bra triks på utesteder med litt mye støy. Da må man gjerne sitte tett for å prate sammen. Og av og til så må hodene veldig tett sammen, og da er det lett for at for eksempel mitt kinn berørte hennes når jeg skulle si noe inn i øret hennes. Og så ble kanskje kinnet mitt værende lenger og lenger på hennes kinn etter hvert, og kanskje hun begynte å gjøre det samme, og da er det nesten uunngåelig at det blir vill roting i løpet av ganske kort tid.

 

Men da må samtalene bestå i mer enn bare "hva heter du" og "hva studerer du".

Lenke til kommentar

Enig. Det er mange måter å spørre på uten å bruke ord. 

 

Det blir kanskje tapt i ord, men det er stor forskjell på:

 

1) Kan jeg kysse deg?

 

2) Har du lyst å kysse meg?

 

Kan utdype om det ikke er opplagt. :) 

 

Dog enig i at det ikke nødvendigvis er den beste fremgangsmåten, men den har fungert for meg mange ganger i ungdommen og er langt bedre enn å ikke gjøre noe som helst. ;) 

Lenke til kommentar

Da jeg var "ung og uerfaren" fant jeg et jævla bra triks på utesteder med litt mye støy. Da må man gjerne sitte tett for å prate sammen. Og av og til så må hodene veldig tett sammen, og da er det lett for at for eksempel mitt kinn berørte hennes når jeg skulle si noe inn i øret hennes. Og så ble kanskje kinnet mitt værende lenger og lenger på hennes kinn etter hvert, og kanskje hun begynte å gjøre det samme, og da er det nesten uunngåelig at det blir vill roting i løpet av ganske kort tid.

 

Men da må samtalene bestå i mer enn bare "hva heter du" og "hva studerer du".

 

Fin den. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...