Gå til innhold

Frakte stasjonær PC fra Trondheim til Oslo


Anbefalte innlegg

Skal hjem i påsken, og må i den forbindelse frakte den stasjonære PCen fra Trondheim til Oslo. Skal ta tog nedover, og det enkleste hadde jo vært å ha den med på toget. Vet dog ikke hvordan jeg skal få til dette rent praktisk sett da den ikke får plass i baggen. Har rett og slett ikke nok hender til å gå og bære på den. Har også hørt at frakt gjennom posten er en mulighet. Hvordan skal jeg få pakket den inn? Hvor får jeg tak i esker/plast osv og hvordan vet jeg hvor stor eske jeg skal ha? Hva mer må jeg eventuelt ordne for å få sendt den? Kan jeg bare gå ned til postkontoret eller må jeg bestille noe på forhånd? Hvor lang tid ca vil det ta før den er i Oslo?

Endret av Pame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal hjem i påsken, og må i den forbindelse frakte den stasjonære PCen fra Trondheim til Oslo. Skal ta tog nedover, og det enkleste hadde jo vært å ha den med på toget. Vet dog ikke hvordan jeg skal få til dette rent praktisk sett da den ikke får plass i baggen. Har rett og slett ikke nok hender til å gå og bære på den. Har også hørt at frakt gjennom posten er en mulighet. Hvordan skal jeg få pakket den inn? Hvor får jeg tak i esker/plast osv og hvordan vet jeg hvor stor eske jeg skal ha? Hva mer må jeg eventuelt ordne for å få sendt den? Kan jeg bare gå ned til postkontoret eller må jeg bestille noe på forhånd? Hvor lang tid ca vil det ta før den er i Oslo?

 

Vit at det er risky å sende en ferdig oppbygd stasjonær PC med posten. Mtp. vekten til enkelte skjermkort osv. så har jeg hørt skrekkhistorier om ting som er knekt og ødelagt inni maskina når den kommer frem.

 

Ja, er klar over at komplett etc. bygger pcer som de sender, men da er man iallefall dekket for å få nytt.

 

Selv skal jeg kjøre fra Trondheim til Hamar i påsken (skal på TG), men det hjelper vel ikke stort hvis du skal til Oslo :-p Hadde uansett hatt plass til en PC til :-p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...