Gå til innhold

Trådløst gaming headset med kvalitet likt Cloud II?


ipi

Anbefalte innlegg

Hei, har per i dag HyperX CLoud II som jeg er strålende fornøyd med når det kommer til vekt, lyd, mikrofon,  samt at det er åpent og har tøy-puter.

Jeg ønsker dog et headset som er trådløst, men etter mye research ser det ut som alle de beste headsettene er lukket og/eller bruker skinn-puter.

Det virker også som om kvaliteten på lyd og mikrofon er ganske dårlig i forhold til pris, ut ifra det "internett skriver".

 

Eksisterer det i det hele tatt et headset som er sammenlignbart med Cloud II, bare trådløst? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne headsett som er trådløse tror jeg du skal lete en stund etter, siden de bruker batterier og har elektronikk. Så for åpne så blir fort kablet, dessverre. Du har ikke heller lyst til å satse på et headsett/hodetelefoner+modmic som heller bruker en bedre kabel da? Kan se for meg at kabelen på Cloud II kan være litt kjip, ut i fra bildene i alle fall så ser det ut som en kabel som aldri vil rette skikkelig ut?

Lenke til kommentar

Fack. Jeg var ikke på utkikk etter nye i det hele tatt og nå er jeg ca 2000kr fattigere. Takk skal du faenmeg ha, oOF ;)

 

Nå blir det å vente på det øyeblikket jeg skulle ønske jeg ikke lekte bort 2000kr.

 

 

Bestilt audeze mobius? Info? hvor, hvordan etc? Levering til sommeren?

Lenke til kommentar

Åpne og trådløse er definitvt noe som er vanskelig å finne, og det som eksisterer av det er som regel ikke rettet mot gaming.

 

Foreløpig får jeg inntrykk av at det er kun Astro A50 som er aktuelt per idag, men så var det prisen da  :hm:

 

Har sett på Audeze Mobius, og det skal visstnok være en mellomting mellom åpent og lukket? Leste dessverre at det ikke var egnet mot gaming på grunn av delayen forårsaket av bluetooth som overføring av lyd kontra 2.4GHz, eller så hadde jeg allerede lagt inn en ordre.

 

Et annet aktuelt headset er Plantronics RIG 800, som i mine øyne oppfyller de fleste krav ganske bra. Det er betegnet som "lukket", men annmeldelser sier det er mellomting, og en kan dermed høre sin egen stemme.

Ulempen her er at de nylig har lansert en oppdatering av headsettet, så alle tilgjengelige headset i dag er av versjon 1, mens versjon 2 ikke ankommer butikkene før 5. juni. 

https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-headset/PTRIG800WLPC/plantronics-rig-800-hd-tradlost-headsett-for-pc

 

Konklusjon: Kjøpe Astro A50 nå eller vente 3 måneder på RIG 800.

Endret av ipi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...