Gå til innhold

– Jeg måtte putte mobilen i kjøleskapet fordi den ble så varm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaterte via OTA så snart den var tilgjengelig og har fungert helt fint på min S8+. Batteritid på nattetid er ca 0,35-0,4% i timen og det synes jeg er bra nok.

Skrevet

Synes det var lurt av Samsung å trekke denne tilbake. Selv om jeg fikk oppgradert er det en på nabokontoret som fikk broblemer og måtte nullstille hele ruklet for å få liv i den.

Gjest Slettet+132
Skrevet

Det står jo CRAP i versjonummeret - med store bokstaver. Dette burde folk fått med seg :-D

Skrevet

Jeg også oppdaterte så fort den var tilgjengelig. Har ikke hatt noen problemer med selve oppdateringa eller ved bruk. Telefonen virker litt raskere og batteriet holder litt lengere enn tidligere.

Skrevet

Hahaha, går det an å koke suppe på mindre spiker enn dette?

Mange rapporter om feil

Hva er mange (gjerne i prosent av de som har tatt oppdateringen)?

Vi følger saken og gir dere beskjed når det er trygt å oppgradere Galaxy S8-telefonene.

Akkurat som om tek har datagrunnlaget for å uttale seg om det.

Det er Samsung som kommer til å gi beskjed ved å pushe ut ny versjon av operativsystemoppgraderingen.

• Liker 6
Skrevet

Har også fått problemer da jeg i slutten av januar lastet ned oppdateringer på min nye, fire mnd. gamle Dam.J7

Feilen som fremstår er; appen Com.sec.epdg har sluttet å virke.

Noen som kan hjelpe meg med problemet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppdaterte min tirsdags kveld, og den låste seg under oppdateringa og bare stod og blinka på samsung logoen til batteriet ble tomt, prøvde å skru den på igjen etter å ha ladet den litt opp igjen. låste seg på samme sted. så jeg tok og leverte den inn til reperasjon.

Skrevet

Hahaha, går det an å koke suppe på mindre spiker enn dette?

Mange rapporter om feil

Hva er mange (gjerne i prosent av de som har tatt oppdateringen)?

Vi følger saken og gir dere beskjed når det er trygt å oppgradere Galaxy S8-telefonene.

Akkurat som om tek har datagrunnlaget for å uttale seg om det.

Det er Samsung som kommer til å gi beskjed ved å pushe ut ny versjon av operativsystemoppgraderingen.

Men når Apple gir ut oppdatering som medfører feil så er det jo verdens ende ifølge Samsung-gjengen? Helt legitimt av tek å skrive også om dette, og det er en potensielt alvorlig feil hvis det kan medføre at telefonen krasjer.
  • Liker 4
Skrevet

Men når Apple gir ut oppdatering som medfører feil så er det jo verdens ende ifølge Samsung-gjengen? Helt legitimt av tek å skrive også om dette, og det er en potensielt alvorlig feil hvis det kan medføre at telefonen krasjer.

De har allerede en artikkel om det fra i går, du skjønner at her går det i antall clicks / presses, ikke sant?

https://www.tek.no/artikler/samsung-rullet-ut-android-8-oppdatering-ved-en-feiltagelse/430676

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har også fått problemer da jeg i slutten av januar lastet ned oppdateringer på min nye, fire mnd. gamle Dam.J7

Feilen som fremstår er; appen Com.sec.epdg har sluttet å virke.

Noen som kan hjelpe meg med problemet?

Hvor kjøpte du den? Ser ikke som om det har kommet noen oppdateringer til telefoner solgt i Norden i år: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-j7/SM-J730F/ Endret av mandela
Skrevet

De har allerede en artikkel om det fra i går, du skjønner at her går det i antall clicks / presses, ikke sant?

https://www.tek.no/artikler/samsung-rullet-ut-android-8-oppdatering-ved-en-feiltagelse/430676

Oppfølgningsartikler er neppe noe nytt, og klart at det meste i netttjournalistikk drives av klikk. At en teknologinettside skriver artikler om potensielt alvorlige feil er likevel helt naturlig, ikke bare ut ifra klikk, også journalistisk sett er det helt naturlig.
  • Liker 2
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...