Gå til innhold

Mousepad for optisk mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv icemat og er kjempefornøyd. Overlegen presisjon i forhold til vanlige musematter. Jeg har ganske lavt bord, så den 1cm høye kanten har aldri plaget meg. Og ja det kan være irriterende hvis du får noe dritt på den, men det skjer nesten aldri, og aldri hvis du bare gidder å tørke den av en gang i blant. Du kan også vaske den hvis det blir for mye dritt på den.

 

Hvis du bruker de medfølgende padsurferne (samme som mouse skatez) finnes det nesten ikke lyd. Padsurferne øker presisjonen betraktelig, og hindrer at musebena blir ødelagt.

 

Kjenner ikke de andre, så jeg skal ikke uttale meg om noe jeg ikke vet noe om.

 

Tips: Black icemat passer ÜBERBRA med svart desktop :thumbup:

Endret av Eddy
Lenke til kommentar

Icemat er vel det jeg ville anbefalt, mest siden jeg har det selv :D

Men Func1030 skjønenr jeg ****** ikke at folk gidder å se på en gang, har hatt den og brukt den i ca. 3-4mnd. før den var så slitt at det nesten ikke gikk an å bruke den lengre, endte med at jeg ga den bort :p

Steelpad har jeg bare hatt S3 av, så om S4 er noe bedre vet jeg ikke, men likte ikke kanten på S3'en iallefall, den ble for skarp.

Lenke til kommentar

At du klarer å slite ut en fUNC er meget bra da min holder høy standard ennå og jeg bruker keyboard/mus/musematte som askebeger. Har to kompiser med IceMat og min erfaring er at de støyer når man er litt hissig med musa. De hadde også en svart IceMat utgave hvor fargen var skrapt av en rekke steder så den hadde blitt gjennomsiktlig.

Lenke til kommentar

Du kan jo lage deg en musematte veldig enkelt:

1) Skaff deg ett A4-ark. Kutt dette til riktig størrelse.

2) Skaff deg sånn gjennomsiktig bokbind med lim på den ene siden (aner ikke hva det heter, men det er ofte på skolebøler)

3) Plasser arket der du vil ha musematten din og lim det fast til bordet med bokbindet (altså bokbindet oppå arket)

4) Bruk den nye musematten din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...