Gå til innhold

flight

Anbefalte innlegg

Skrevet
:D heisan! lurte på om noen derute vet om ett jagerfly spill som er enkelt. jeg mener med alle funksjonene på gamepad (pc) fordi vanligvis må man jo nesten bruke hele tastaturet :no:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

MS Combat Flight Simulator serien er ganske simpel på kontrollene.

Crimson Skies er enda simplere, men det inneholder ikke jagerfly, men det er ganske underholdende!

Skrevet
:D heisan! lurte på om noen derute vet om ett jagerfly spill som er enkelt. jeg mener med alle funksjonene på gamepad (pc) fordi vanligvis må man jo nesten bruke hele tastaturet :no:

Hører deg, "enkelt" - stilige kampfly osv med skyting burde være fett ikke sant? Sånn som f.eks Comanche 3 og 4 var... Tenkte det samme da jeg kjøpte LockOn, men hehe, tror jeg bomma littegrann.

Skrevet
prøvde lock on jeg også. men ble ganske oppgitt. ble for mye og holde styr på :cry:

Amen to that! Mista helt motet når jeg gikk inn for å definere litt kontroller. Fy F! Må jo ha 900.000 knapper på joysticka og 14 tastaturer ved siden av for å bruke alle funksjoner! Kan det være nødvendig? Alt jeg ville var å ha det litt moro!

Skrevet (endret)

IL2 - Forgotten Battles har ikke så mange kontroller, men kan være en

håndfull å lære seg. (Dvs, mange kontroller, men ikke så mange du bruker)

Samme med Lock On. Du bruker jo stort sett bare tilde, 1-7, trim, "D", "C", "F", "G", "A" (pingle), pan view, slew designator og skyt.

Masse knapper totalt, ikke mange du trenger for å lære deg basics.

En ting med flyspill...når du har lært deg et lett (30 min) er det gøy å bombe, gøy å dogfighte, resten er tidsfyll.

Når du har lært deg et vanskelig (2 uker) er det gøy å ta av, gøy å fly til målet, helt sinnsykt å dogfighte, nervepirrende å bombe og en deilig lettelse å lande.

Endret av olaleier
Skrevet
Samme med Lock On. Du bruker jo stort sett bare tilde, 1-7, trim, "D", "C", "F", "G", "A" (pingle), pan view, slew designator og skyt.

Masse knapper totalt, ikke mange du trenger for å lære deg basics.

En ting med flyspill...når du har lært deg et lett (30 min) er det gøy å bombe, gøy å dogfighte, resten er tidsfyll.

Når du har lært deg et vanskelig (2 uker) er det gøy å ta av, gøy å fly til målet, helt sinnsykt å dogfighte, nervepirrende å bombe og en deilig lettelse å lande.

hear hear!

i begynnelsen skjønte jeg ikke bæret av lock-on, og jeg gadd rett og slett ikke

å kikke over alle key-bindings. så jeg tok alle training greiene og etterhvert så lærte jeg litt, jeg vil faktisk påstå at trainingen i lock-on er meget bra og lærerik.

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke gi meg, nå som jeg har kjøpt spillet. Orginalt for en gangs skyld og, lol.

Jeg har jo tatt disse training greiene noen ganger, men det ser ut til at jeg må ta dem noen ganger til. Skjønner ikke helt dette med de forskjellige target modes'ene og hvilke AIM raketter jeg skal bruke, og lignende ting som det (relativt sagt, hehe). Prøver å lære meg å fly F15 rakkeren først så får vi se. Og Jan.ata og Jon-d, hold meg oppdatert så får vi se hvem som får styringa på detta først, hehe...

Endret av Celsior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...