Gå til innhold

FEATURE: Her er leserenes ti favorittspill fra 2017


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at det skal være noe problem at man har muligheten til å kjøpe mer innhold i et singleplayer-spill. Så lenge DLC-pakka kommer en stund etter selve spillet, ikke er for dyr og man får verdi for pengene. Noe jeg mener man definitivt fikk i Zelda. Ønsker man ikke det så er det bare å la være å kjøpe.

 

 

Man kan ikke kjøpe en dritt i Battlefront 2. Med mindre de har patchet noe inn i spillet siste uken jeg ikke har sett.

 

Ah! Men poenget står fortsatt, generelt er det en uting om man kan kjøpe seg til fordeler over andre spillere i onlinespill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behovet for å "spille likt" som du kaller det er ikke like stort i et singleplayer spill kontra et multiplayer spill. Om det sitter en eller annen kis ett annet sted i landet og har alle amiiboer i verden og dermed kanskje får en liten fordel i Zelda så går ikke det utover meg. Jeg nyter spillet fult ut uten amiibo og jeg trenger ikke det for å fullføret spillet.

 

Spiller vi derimot mot hverandre i et multiplayer spill og han har en fordel ovenfor meg i konkurransesammenheng fordi han har kjøpt en amiibo, lootboks eller hva som helst, så går det direkte utover meg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det skal være noe problem at man har muligheten til å kjøpe mer innhold i et singleplayer-spill. Så lenge DLC-pakka kommer en stund etter selve spillet, ikke er for dyr og man får verdi for pengene. Noe jeg mener man definitivt fikk i Zelda. Ønsker man ikke det så er det bare å la være å kjøpe.

 

 

Man kan ikke kjøpe en dritt i Battlefront 2. Med mindre de har patchet noe inn i spillet siste uken jeg ikke har sett.

 

Ah! Men poenget står fortsatt, generelt er det en uting om man kan kjøpe seg til fordeler over andre spillere i onlinespill.

 

 

Jeg er selvsagt helt enig :)

Lenke til kommentar

Morsomt at jeg mislikte de aller fleste spillene på listen. :p Hellblade var unikt, men unikt betyr ikke nødvendigvis bra. Mario var morsomt nok gjennom historien, men etter 300+ meningsløse måner gikk jeg lei, og da var det ennå nesten to tredjedeler igjen. Zelda var et drittspill tvers gjennom, og Assassin's Creed hadde for mye overnaturlig bullshit for min smak. Jeg storkoste meg med likevel med det, men ikke nok til å sette det så høyt på listen. Persona 5 var en gørrkjedelig film med litt gørrkjedelig gameplay her og der de åtte timene jeg spilte det, og PlayerUnkn... øh, jeg mener "Fortnite" gikk jeg fort lei av, selv før de droppet hele konseptet og konverterte det til PUBG. PUBG selv har jeg ikke spilt, og kommer ikke til å gjøre det. Først løpe rundt uten noe å gjøre i en evighet, før jeg blir drept og må sitte og se på andre spiller i en evighet? Nei, takk. :)

 

NieR falt ikke akkurat i smak. Igjen, det er unikt, men unikt betyr ikke nødvendigvis bra. Skjønner heller ikke hvorfor det ble så vanvittig hypet, når alle de andre spillene i serien fikk svært middels kritikk, og er lite kjent. Veldig mange er ikke engang klar over at NieR: Automata er det andre spillet i NieR-serien. Divinity: Original Sin 2 er svært bra, men har ikke spilt det så mye. Har ikke kraftig nok PC til det, så venter på en eventuell konsoll-versjon, Da gjenstår vel Horison: Zero Dawn. Det er helt klart favoritten min blandt de på listen, eller var det helt til jeg stakk ned i en "cauldron", fant en boss jeg ikke hadde sjanse å ta (ble drept på to, tre slag, og klarte aldri å skade ham), og kunne ikke klarte tilbake til overflaten igjen.

 

Så alt i alt en liste jeg er sterkt uenig med på omtrent samtlige punkter. Godt jobbet, lesere. :p Men nå skal det jo sies at jeg ikke akkurat tar slike lister seriøst. Jeg spiller det jeg liker, og driter i hva andre synes om det. Sitter for tiden og storkoser meg med Far Cry: Primal og Heroes of the Monkey Tavern. Det sier vel sitt. :)

 

Så fint at absolutely ingen bryr seg om hva du synes og din "smak". Alle spilene fortjener det de er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...